جواد انصاری رئیس شورای شهر اردبیل شد به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، در مراسمی که ظهر پنجشنبه در فرمانداری اردبیل و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، بعد از مراسم تحلیف و معارفه جواد انصاری در سمت ریاست شورای اسلامی شهر اردبیل در دور ششم شورا در سمت خود ابقاء شد تا […]

جواد انصاری رئیس شورای شهر اردبیل شد

به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، در مراسمی که ظهر پنجشنبه در فرمانداری اردبیل و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، بعد از مراسم تحلیف و معارفه جواد انصاری در سمت ریاست شورای اسلامی شهر اردبیل در دور ششم شورا در سمت خود ابقاء شد تا اعضای شورای ششم نیز به او اعتماد کنند.
جواد انصاری با کسب ۱۰ رأی به عنوان رئیس جدید شورای شهر اردبیل در دوره ششم انتخاب شد که فعالیت شورای ششم از امروز آغاز شد.
بر اساس آرایی که اعضای شورای شهر به ترکیب هیئت رئیسه دادند، سید محمد هاشمی با کسب ۱۰ رأی به عنوان نایب رئیس، یونس رونقی با کسب ۱۰ رأی به عنوان دبیر اول شورای شهر و مینا نهامین با کسب ۱۰ رأی و یک رأی سفید به عنوان سخنگوی شورای ششم شهر اردبیل انتخاب شدند.
نکته جالب این انتخابات کسب آرای ۱۰ نفره برای منتخبین و یک رأی سفید از طرف یکی از اعضای شورای شهر بود که به دلیل عصبانیت و ناراحتی در انتخاب تمامی اعضای هیئت رئیسه رأی سفید به کاندیداهای مطرح داده شده است.
سلامت صفری به عنوان دبیر دوم، سجاد محمدحسن‌پور به عنوان خزانه‌دار و ابراهیم صفری به همراه مینا نهامین به عنوان منتخبین شورای شهر اردبیل در شورای استان معرفی شدند تا شورای ششم نیز فعالیت خود را به صورت رسمی و با ترکیب هیئت رئیسه از امروز آغاز کند.
اردبیل با ترکیب ۱۱ عضو اصلی و شش عضو علی‌البدل در دور جدید فعالیت پارلمان محلی در تلاش است تا خدمت‌رسانی بیشتری را به مردم انجام دهند.