تور ژاپن و رفتن به رستوران های بی نظیر و خاص شما با خرید تور ژاپن می‌توانید علاوه بر جاذبه‌های بی‌نظیر این شهر از رستوران‌های معروف آن نیز استفاده کنید. شهر توکیو مملو از رستوران‌های بسیار خاص و بی‌نظیر می‌باشد. شما با خرید تور ژاپن و سفر به این کشور و همچنین شهر توکیو می‌توانید […]

تور ژاپن و رفتن به رستوران های بی نظیر و خاص

شما با خرید تور ژاپن می‌توانید علاوه بر جاذبه‌های بی‌نظیر این شهر از رستوران‌های معروف آن نیز استفاده کنید. شهر توکیو مملو از رستوران‌های بسیار خاص و بی‌نظیر می‌باشد. شما با خرید تور ژاپن و سفر به این کشور و همچنین شهر توکیو می‌توانید از غذاهای خاص و بی‌نظیر این رستوران‌ها میل نمایید. به قدری تنوع در بین رستوران‌های این شهر وجود دارد که ممکن است شما گیج شده و ندانید کدام رستوران را انتخاب کنید. می‌توان گفت شهر توکیو بهشت عاشقان غذا می‌باشد. بله درست شنیدید. اگر شما نیز به غذا علاقه دارید مطمئناً شهر توکیو یک انتخاب بی‌نظیر برای شما محسوب می‌شود تا بتوانید از غذاهای متنوع و رستوران های خاص آن بهره‌مند شوید. حال با ما همراه باشید تا در رابطه با رستوران‌های معروف این شهر اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم تا در هنگام تور ژاپن بتوانید از این رستوران‌های بی‌نظیر استفاده کرده و سفر خود را به یک سفر فراموش نشدنی تبدیل کنید.

 

معرفی رستوران‌های ژاپن

بسیاری از افراد به دنبال خرید تور ژاپن هستند. شما با سفر به کشور ژاپن و شهر زیبای توکیو می‌توانید از جاذبه‌های بی‌نظیری بهره‌مند شوید. میل کردن غذای ژاپنی در یک رستوران با کیفیت نیز جزو جاذبه‌های بی‌نظیر این کشور محسوب می‌شود. رستوران زائو در محله شینجوکو قرار گرفته است. این رستوران جزو رستوران‌های دریایی بسیار معروف می‌باشد که شما می‌توانید یک ماهی کاملاً تازه را سفارش داده و پس از طبخ میل کنید. درون این رستوران مخزن‌های بزرگ نگهداری ماهی‌های زنده وجود دارند. شما می‌توانید با قلاب مخصوص ماهی خود را صید کرده و آن را به آشپز بدهید تا برای شما با روش مورد نظر طبخ کند.

این رستوران بسیار زیبا و مجلل بوده و شما می‌توانید بر روی صندلی‌هایی به شکل قایق‌های بزرگ بنشینید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید اطراف صندلی‌ها را آب فرا گرفته و ماهی‌های زنده در اطراف شما به شنا کردن می‌پردازند. مطمئناً میل کردن غذا در این رستوران خالی از لطف نیست. با توجه به طراحی خاص و بی‌نظیری که دارد و همچنین کیفیت بالای غذا مطمئناً شما یک تجربه بی‌نظیر را در این رستوران خواهید داشت.

رستوران سوکیا باشی جیرو در کشور ژاپن

یک رستوران ساده اما در عین حال خاص می‌باشد. زیرا درون این رستوران سرآشپز های بسیار معروف و کارکشته‌ای در زمینه طبخ انواع سوشی مشغول به فعالیت هستند. شما می‌توانید سوشی‌های بسیار خوشمزه و لذیذی را در این رستوران میل کنید. بسیاری از افراد که عاشقان سوشی می‌باشند از سراسر دنیا به شهر توکیو و این رستوران می‌آیند تا بتوانند از غذاهای ویژه سرآشپز معروف این رستوران میل کنند.‌ فضای رستوران در نگاه اول بسیار عادی و ساده می‌باشد و درون آن میزهای چوبی چیده شده‌اند. اما شما درون این رستوران ساده می‌توانید بهترین سوشی عمرتان را میل کنید. همچنین غذاهای دریایی مانند میگو، ماهی دم زرد و … نیز در این رستوران سرو می‌شوند. شما می‌توانید لذت میل کردن غذای دریایی را با کیفیت بالا را در این رستوران تجربه کنید.

رستوران فانتزی آلیس با یک فضای اسرارآمیز

می‌توان گفت یکی از جالب‌ترین رستوران‌های شهر توکیو رستوران فانتزی آلیس می‌باشد. شما با ورود به این رستوران می‌توانید قدم به سرزمین اعجاب انگیزی بگذارید و شگفتی‌های زیادی را در این رستوران مشاهده کنید. ظاهر ورودی این رستوران به شکل یک کتاب است. شما بعد از ورود وارد یک راهرو عجیب و غریب خواهید شد. همچنین می‌توانید صدای آلیس را درون این رستوران بشنوید و با شخصیت‌های این داستان از نزدیک روبرو شوید. در این رستوران تمام چیدمان‌ها یادآور داستان مشهور آلیس در سرزمین عجایب است. شما می‌توانید در مرکز این رستوران یک میز به شکل قلب و به رنگ خون را مشاهده کنید. خدمه رستوران لباس‌هایی شبیه به شخصیت‌های داستانی پوشیده اند. شما می‌توانید منوی غذا را که شامل غذاهای متنوعی مانند سوشی تا اسپاگتی می‌باشند را مشاهده کرده و غذای مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که بیشتر افرادی که این رستوران را انتخاب می‌کنند به دلیل فضای اسرارآمیز و غذاهای بین‌المللی بی‌نظیر این رستوران می‌باشد.

خانه چای و بازار گل آئویاما

می‌توان گفت شما با خرید تور ژاپن و رفتن به این سرزمین می‌توانید یکی از لطیف‌ترین و زیباترین غذاخوری‌های دنیا را از نزدیک مشاهده کنید. در داخل این رستوران گل‌های بسیار زیبا کاشته شده اند و شما می‌توانید به یک موسیقی ملایم نیز در سالن این رستوران گوش فرا دهید. اگر به دنبال میل کردن غذای سبک و دیدن جاذبه‌های جذاب هستید، بدون شک این رستوران یک انتخاب بسیار عالی برای شما می‌باشد. شما می‌توانید غذاهای سبکی مانند انواع دسرها، سالادها و … را در این رستوران سفارش دهید و ساعتی را به دور از هرگونه اضطراب و استرس سپری کنید. بسیار از افراد این رستوران را انتخاب می‌کنند تا بتوانند لحظاتی را به دور از هرگونه نگرانی سپری کرده و برای دیدن از جاذبه های دیگر تجدید قوا کنند.

 

جمع‌بندی در رابطه با تور ژاپن

خرید تور ژاپن این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید به راحتی از رستوران‌های متنوع این کشور استفاده کنید. آژانس هواپیمایی نوید گشت این امکان را در اختیار افراد متقاضی قرار داده است تا بتوانند با قیمت بسیار مناسب و شرایط راحت تور ژاپن را خریداری کرده و ویزای خود را دریافت کنند. سپس قدم به این سرزمین رویایی و اسرارآمیز بگذارند. پس اگر می‌خواهید تور ژاپن را خریداری کنید بعد از تحقیق‌های نهایی مطمئناً به آژانس هواپیمایی نوید گشت می‌رسید. این آژانس با داشتن کارشناسان بسیار حرفه‌ای می‌تواند شما را در این مسیر سخت همراهی کرده و تا پایان مسیر در کنار شما بماند. شما با یک انتخاب درست و آگاهانه می‌توانید ویزای ژاپن را دریافت کرده و از انواع تورهای این کشور استفاده کنید.

تور ترکیبی ژاپن نیز یک امکان عالی است. شما می‌توانید در تور ترکیبی ژاپن از شهرهایی مانند اوزاکا، توکیو، کیوتو، هیروشیما و … دیدن کرده و جاذبه های زیادی را در این شهرها از نزدیک مشاهده کنید.‌ به این صورت می‌توانید یک سفر خاطره انگیز و فراموش نشدنی را در کنار خانواده و عزیزانتان تجربه کرده و خاطرات آن را تا سالیان طولانی در ذهن خود ثبت کنید.