ترویج ورزش روستایی در اردبیل با محوریت استعدادیابی انجام می‌شود به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل ترویج ورزش روستایی در اردبیل با محوریت استعدادیابی انجام می‌شود به گزارشهاریکا خبر، سجاد انوشیروانی شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه برگزاری مسابقات مینی فوتبال با اشاره به لزوم ترویج ورزش روستایی در این استان اظهار کرد: […]

ترویج ورزش روستایی در اردبیل با محوریت استعدادیابی انجام می‌شود

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل ترویج ورزش روستایی در اردبیل با محوریت استعدادیابی انجام می‌شود به گزارشهاریکا خبر، سجاد انوشیروانی شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه برگزاری مسابقات مینی فوتبال با اشاره به لزوم ترویج ورزش روستایی در این استان اظهار کرد: مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری گام بلندی برای توسعه ورزش روستایی است.

وی تصریح کرد: برگزاری این مسابقات می‌تواند بستر مناسبی برای استعدادیابی جوانان روستا بوده و باعث ایجاد شور و نشاط در بین جوانان شده و همچنین می‌تواند انگیزه‌های لازم را برای ورزش روستا و جامعه روستایی فراهم کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به حجم سنگین این مسابقه در استان اردبیل گفت: هیئت‌های ورزش‌های همگانی، روستایی و بازی‌های بومی محلی استان باید نسبت به برنامه‌ریزی دقیق و مناسب به صورت بخشی، منطقه و لیست جدول مسابقات اقدامات لازم را انجام دهند و برنامه مدون و منظم را برای برگزاری این مسابقات در نظر بگیرند.

انوشیروانی با اشاره به اینکه پایگاه‌های بسیج و مدارس روستایی می‌توانند نقش اساسی و مهمی را برای حضور در این مسابقات ایفا کنند، افزود: از آموزش و پرورش و سپاه حضرت عباس استان اردبیل انتظار می‌رود که اقدامات لازم را انجام دهند و در کنار هیئت روستایی و هیئت همگانی استان اردبیل قرار بگیرند.

رئیس هیئت ورزش‌های بومی محلی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه این مسابقات کاملاً به صورت رایگان خواهد بود، خاطرنشان کرد: برای ثبت‌نام تیم‌های روستایی در این دوره از مسابقات، تنها تا روز ۲۹ اسفند ماه فرصت دارند که انتظار می‌رود تیم‌های روستایی برای شرکت در این مسابقات با مراجعه به سایت مینی فوتبال کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

علی تقی‌زاده اضافه کرد: مسابقات مینی فوتبال اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ شروع خواهد شد و در مرحله اول به صورت بخشی، منطقه‌ای، استانی و در مرحله آخر به صورت کشوری برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: برای ثبت‌نام تیم‌ها در سامانه هیچ محدودیتی وجود ندارد و هر روستا می‌تواند چند تیم را در سامانه ثبت کند. امیدوارم خبر ترویج ورزش روستایی در اردبیل با محوریت استعدادیابی انجام می‌شود براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-14 16:36:39