تخفیف ۲۵ تا ۳۰ درصدی هتل‌داران به میهمانان نوروزی به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل تخفیف ۲۵ تا ۳۰ درصدی هتل‌داران به میهمانان نوروزی به گزارش خبرنگار هاریکا، باقر باقرزاده عصر چهارشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر در سرعین اظهار کرد: ۱۹۵ مرکز اقامتی اعم از هتل، هتل آپارتمان و میهمان‌پذیرها آماده […]

تخفیف ۲۵ تا ۳۰ درصدی هتل‌داران به میهمانان نوروزی

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل تخفیف ۲۵ تا ۳۰ درصدی هتل‌داران به میهمانان نوروزی به گزارش خبرنگار هاریکا، باقر باقرزاده عصر چهارشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر در سرعین اظهار کرد: ۱۹۵ مرکز اقامتی اعم از هتل، هتل آپارتمان و میهمان‌پذیرها آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند که در هتل‌های ۴ ستاره تخفیف ارائه شده ۲۰ تا ۲۵ درصد و پایین‌تر از آن ۳۰ درصد اعمال می‌شود.
وی تصریح کرد: صاحبان این مراکز اقامتی با تزریق هر ۳ دز واکسن با سلامت کامل آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند که انتظار می‌رود گردشگران و مسافران نیز در این ایام با تزریق ۲ دز در سرعین از ایام تعطیلات نوروزی بهترین بهره را ببرند.
فرماندار شهرستان سرعین گفت: تلاش ما بر این است تا خدمات کیفی را به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه کنیم که تمام پروتکل‌ها و موازین بهداشتی نیز در میزبانی از این میهمانان رعایت خواهد شد.
باقرزاده سرعین را سرزمین چشمه‌های بهشتی با تنوع آب‌های گرم توصیف کرد و افزود: این شهرستان با داشتن ۱۳ آب گرم متنوع با خواص درمانی مختلف در خدمت مسافران نوروزی خواهد بود که انتظار داریم مسافران و گردشگران بعد از یک سال کار و تلاش خستگی خود را با حضور در این شهرستان به ویژه آب‌های گرم بیرون کرده و به نوعی با نشاط و سرزندگی سال جدید را آغاز کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: به هیچ وجه مدارس و خانه‌های شخصی مجوز پذیرش مسافران و گردشگران را در تعطیلات نوروزی ندارند و ما انتظار داریم مسافران و گردشگران نوروزی از ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی با تخفیف‌های ویژه استفاده کنند تا استاندارد لازم در ارائه خدمات را شاهد باشند.
فرماندار شهرستان سرعین اضافه کرد: سرعین در کنار آب‌های گرم، از تنوع جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی نیز برخوردار است که در نوروز امسال سعی خواهد شد با برقراری تورهای شهری از مناطق مختلف سرعین گردشگران لذت ببرند. امیدوارم خبر تخفیف ۲۵ تا ۳۰ درصدی هتل‌داران به میهمانان نوروزی براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-16 18:48:25