بیمارستان صحرایی اردبیل راه‌اندازی شد به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، استاندار اردبیل عصر چهارشنبه در مراسم رونمایی از بیمارستان صحرایی سریع استقرار اردبیل اظهار کرد: جمعیت هلال احمر مجموعه‌ای توانمند با نیروهای متخصص در کاهش آلام و درد بشریت است که در حوادث و سوانح مختلف در کمترین زمان در محل […]

بیمارستان صحرایی اردبیل راه‌اندازی شد

به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، استاندار اردبیل عصر چهارشنبه در مراسم رونمایی از بیمارستان صحرایی سریع استقرار اردبیل اظهار کرد: جمعیت هلال احمر مجموعه‌ای توانمند با نیروهای متخصص در کاهش آلام و درد بشریت است که در حوادث و سوانح مختلف در کمترین زمان در محل وقوع حوادث و سوانح حاضر می‌شود.
اکبر بهنام‌جو تصریح کرد: خوشحال هستیم که امروز همزمان با هفته جمعیت هلال احمر، بیمارستان صحرایی اردبیل راه‌اندازی شده تا ارائه خدمات به عموم شهروندان را در مواقع ضروری شاهد باشیم.
وی با قدردانی از مشارکت خوب جمعیت هلال احمر در مهار و کنترل بیماری کرونا و مساعدت به اجرای خوب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: جمعیت هلال احمر در کنار بسیج بیشترین کمک را در پیشگیری از ویروس کرونا انجام داده است.
استاندار اردبیل افزود: هر دو مجموعه به صورت داوطلبانه و با تمام قوا بدون چشم‌داشت مادی در صحنه خدمت‌رسانی حاضر هستند و در یک سال اخیر نیز به صورت خودجوش و مردمی تأثیرگذاری در این عرصه را شاهد هستیم.
بهنام‌جو با قدردانی از جمعیت هلال احمر در توزیع یک‌هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان خاطر نشان کرد: در حال حاضر با تلاش جمعیت هلال احمر در اکثر شهرستان‌ها انبار امدادی و سایر تجهیزات فراهم شده تا یک شرایط مناسبی را در مواقع بحرانی و اضطراری شاهد و ناظر باشیم.
وی همچنین به تجهیز آشیانه بالگرد جمعیت هلال احم اشاره کرد و ادامه داد: امسال با تأمین اعتبار مورد نیاز آشیانه بالگرد هلال احمر در اردبیل راه‌اندازی می‌شود تا امکان ارائه خدمات به حادثه‌دیدگان به ویژه در محورهای مواصلاتی و سوانح غیر مترقبه به وجود آید.
در این مراسم در کنار رونمایی از بیمارستان صحرایی سریع استقرار آر.دی.اچ هلال احمر، توزیع یک‌هزار بسته معیشتی و راه‌اندازی سامانه پیام صوتی امداد نیز به انجام رسید.