بهزیستی در رفع فقر مطلق پیشقدم است به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل بهزیستی در رفع فقر مطلق پیشقدم است به گزارش خبرنگار هاریکا، امیرحسین عرب‌زاده عصر دوشنبه در آئین معارفه سرپرست بهزیستی استان اردبیل اظهار کرد: بهزیستی با گستردگی فعالیت در ارائه خدمات به هموطنان از قبل از انعقاد نطفه تا […]

بهزیستی در رفع فقر مطلق پیشقدم است

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل بهزیستی در رفع فقر مطلق پیشقدم است به گزارش خبرنگار هاریکا، امیرحسین عرب‌زاده عصر دوشنبه در آئین معارفه سرپرست بهزیستی استان اردبیل اظهار کرد: بهزیستی با گستردگی فعالیت در ارائه خدمات به هموطنان از قبل از انعقاد نطفه تا دم مرگ تلاش می‌کند تا در حوزه‌های مختلف خدمات تخصصی و عمومی را به هموطنان ارائه کند.
وی نقش سازمان بهزیستی را در پشتیبانی از همه افراد جامعه در مراحل سیر زندگی از دوره کودکی تا سرپرستی معلولان، فرزندان طلاق، ایتام نیازمندان، دوره سالمندی و حتی مرحله کفن و دفن تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم تا در همه این مراحل خدمات تخصصی و رضایت‌بخشی را به گروه‌های مختلف جامعه ارائه کنیم تا بخش عظیمی از آسیب‌ها و دغدغه‌ها کاسته شود.
معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی ضرورت خشکاندن مسئله فقر را از سرچشمه‌های اصلی در جامعه یادآور شد و گفت: با تاکید رئیس جمهور رفع فقر مطلق در برنامه‌ریزی‌های سازمان بهزیستی قرار گرفته و ما با همراهی نهادهای حمایتی و گروه‌ها و مجموعه‌های خیریه سعی داریم تا بیشترین همراهی را در این موضوع داشته باشیم.
عرب‌زاده افزود: اصلی‌ترین هدف‌گذاری سازمان بهزیستی توانمندسازی گروه‌های هدف است که در این زمینه احصا ظرفیت‌ها با همراهی تیم‌های کارشناسی بسیار مهم و اساسی به نظر می‌رسد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا از ظرفیت خیرین و نهادهای کمک‌رسان به صورت ملی و منطقه‌ای استفاده کنیم تا بخش عظیمی از دغدغه‌های مردم کاسته شود.
عرب‌زاده اردبیل را استان پیشرو در جذب و جلب کمک‌های خیرخواهانه توصیف کرد و ادامه داد: هوشمندسازی، مردم‌سازی، کارآمدسازی و شفاف‌سازی ۴ رکن اصلی فعالیت بهزیستی در دوره جدید است.
وی اضافه کرد: ما باید در کوتاه‌ترین زمان با همراهی خیرین نیاز نیازمندان را رفع و به خواسته‌های آنها پاسخ دهیم که در این زمینه انتظار جلب مشارکت‌های بیشتر و بهتر را از مجموعه‌های خیرین داریم.
عرب‌زاده بیان کرد: با نگاه تحولی و اقدام جهادی در یک برنامه‌ریزی مستمر و مدون سعی بر این است تا مشکلات و دغدغه‌های جامعه هدف در ۲ حوزه مسکن و معیشت رفع شود که در این زمینه مراقبت‌های لازم انجام شده و حمایت‌های همه‌جانبه نیز مورد هدف است.
معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی به تنها قادر نیست مشکلات و نارسایی‌های گروه‌های آسیب‌پذیر را برطرف کند و بهتر است در این حرکت پرشتاب زمینه و بستر اقدامات مؤثر فراهم آمده و رویکرد قابل قبول را شاهد باشیم. امیدوارم خبر بهزیستی در رفع فقر مطلق پیشقدم است براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-15 10:01:19