برپایی ۲۵۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در استان اردبیل به گزارش اخبار اردبیل  , حسین دشتی در گفت‌و گو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: از اولین ساعات امروز و با حضور تیم‌های سیار کمیته امداد، جمع‌آوری فطریه هم استانی‌ها در میعادگاه‌های نماز عید فطر و مصلاها آغاز شده است و در کنار آن از ظرفیت […]

برپایی ۲۵۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در استان اردبیل

به گزارش اخبار اردبیل  , حسین دشتی در گفت‌و گو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: از اولین ساعات امروز و با حضور تیم‌های سیار کمیته امداد، جمع‌آوری فطریه هم استانی‌ها در میعادگاه‌های نماز عید فطر و مصلاها آغاز شده است و در کنار آن از ظرفیت مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری نیز در جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره مؤمنان استفاده کرده‌ایم.
وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان با همت و کمک خیرین و افراد نیکوکار شاهد اجرای موفق پویش ایران همدل و ایران هاریکابان بودیم به طوری که سفره‌های افطاری متعددی در سطح استان به نفع نیازمندان برپا شد.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از مشارکت هم استانی‌ها در کمک و دستگیری از ایتام و همچنین اجرای طرح محسنین خبر داد و گفت: در این زمینه نیز کمک‌های مناسبی جمع‌آوری شده و بسیاری از روزه‌داران نسبت به حمایت از ایتام و محسنین اقدامات لازم را انجام دادند.
دشتی افزود: با تدارک صندوق‌های مختلف طی امروز نسبت به جمع‌آوری زکات شرعی و همچنین زکات فطریه هموطنان اقدام خواهیم کرد که روزه‌داران می‌توانند زکات فطریه عام و همچنین کفاره عمد و غیر عمد خود را به صندوق‌های مورد نظر پرداخت کنند.
وی از همکاری خوب بانک‌های عامل در اختصاص شماره حساب‌های متعدد برای جمع‌آوری زکات فطریه هموطنان به نفع مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و ادامه داد: در کمترین زمان زکات فطریه جمع‌آوری شده به حساب نیازمندان واقعی واریز خواهد شد.