بدهی خدمات درمانی خانواده‌های بی‌بضاعت در اردبیل پرداخت می‌شود به گزارش اخبار اردبیل  , محمد علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: طرح کمک‌رسانی «آقا حساب کردند» با همراهی خیرین و کانون‌های خدمت رضوی در استان اردبیل برای شناسایی خانواده‌های نیازمند و پرداخت درصدی از هزینه‌های داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی در حال اجراست. […]

بدهی خدمات درمانی خانواده‌های بی‌بضاعت در اردبیل پرداخت می‌شود

به گزارش اخبار اردبیل  , محمد علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: طرح کمک‌رسانی «آقا حساب کردند» با همراهی خیرین و کانون‌های خدمت رضوی در استان اردبیل برای شناسایی خانواده‌های نیازمند و پرداخت درصدی از هزینه‌های داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی در حال اجراست.

وی با اشاره به شیوه شناسایی و مساعدت در قالب این طرح گفت: چند نیروی خادم یار در داروخانه‌های استان مستقر شده و با هماهنگی انجام شده با داروخانه نسبت به پرداخت بدهی بخشی تا همه هزینه داروهای نیازمندان اقدام می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان ادامه داد: دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اردبیل در قالب نذر تسویه حساب داروی بیماران نیازمند کرونایی، آماده دریافت نذورات مردمی است و خیرین می‌توانند از طریق کارت شماره ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۶۹۷۲۵۰۸ با شناسه ۱۱۰۰۲۸۱۵۶ کمک‌های خود را در این زمینه اهدا کنند.