بانک‌های عامل در طرح‌های توسعه‌ای اردبیل پای کار آمدند به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، صدیف بدری شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار کرد: در حوزه عمرانی با تلاش استاندار اردبیل و مدیران بخش‌های مختلف کارهای اساسی و زیربنایی انجام شده که انتظار می‌رود عملکرد هشت ساله مدیریتی در […]

بانک‌های عامل در طرح‌های توسعه‌ای اردبیل پای کار آمدند

به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، صدیف بدری شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار کرد: در حوزه عمرانی با تلاش استاندار اردبیل و مدیران بخش‌های مختلف کارهای اساسی و زیربنایی انجام شده که انتظار می‌رود عملکرد هشت ساله مدیریتی در این مقطع تدوین و برای عموم هموطنان اطلاع‌رسانی شود.
وی تصریح کرد: بانک ملت برای احداث تصفیه‌خانه فاضلاب اردبیل به ارزش ۱۱۰ میلیارد تومان منابع تسهیلاتی پرداخت می‌کند و در کنار آن بانک مسکن نیز برای پروژه فاضلاب نمین ۵۰ میلیارد تومان و بانک صادرات نیز ۱۶۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های آبرسانی شهرهای مختلف استان پرداخت منابع و فاینانس را انجام می‌دهند.
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل از اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگراه اردبیل – سرچم از طریق بانک صادرات خبر داد و گفت: در توسعه زیرساخت‌های مهم استان به ویژه راه آهن اردبیل بانک ملی یک‌هزار میلیارد تومان منابع به این طرح عظیم ریلی پرداخت کرده و همچنان بزرگترین پشتیبان تکمیل راه آهن اردبیل – میانه است.
بدری با قدردانی از همراهی مدیران بانک‌های عامل در طرح‌های توسعه‌ای در بخش‌های مختلف افزود: بانک رفاه نیز ۱۵۰ میلیارد تومان منابع را برای تکمیل راه آهن اردبیل اختصاص داده و پرداخت آن به انجام می‌رسد.
وی به اصلاح ردیف اعتباری برای پروژه راه آهن اردبیل به سمت پارس‌آباد خاطر نشان کرد: قرار است از سال آینده عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود که در ردیف بودجه سالانه منابع اعتباری آن پیش‌بینی شده است.
بدری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: از سال ۹۶ تاکنون برای توسعه بزرگراه‌های استان ردیف ملی اخذ شده به گونه‌ای که ۵۰۰ کیلومتر توسعه بزرگراه‌های استان از منابع ملی بهره‌مند هستند.
وی با قدردانی از تلاش مدیران حوزه صنعت، گردشگری و کشاورزی در ایجاد زیرساخت‌های توسعه‌ای و حضور گسترده سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بیان کرد: ارزیابی عملکرد مدیران اجرایی استان و همکاری خوب بانک‌های عامل در سطح ملی و استان به تقویت نظام اجرایی و عمرانی کمک کرده است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس ادامه داد: بانک کشاورزی همچنین با پرداخت ۲۱۳ میلیارد تومان اعتبار به تکمیل پایاب سد کوثر و ۲۹۰ میلیارد تومان نیز برای توسعه گلخانه‌ها پرداخت کرده است.
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل به صحنه حساس انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در ۲۸ خرداد اشاره کرد و گفت: ملت ایران آگاهانه در صحنه انتخابات حضور خواهند داشت تا بار دیگر اراده خود را در تعیین سرنوشت شایسته رقم بزنند.