اولویت دولت سیزدهم انتخاب کابینه قوی و انقلابی باشد به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی- سیاسی جمعه این شهر به تشریح بیانات مقام معظم رهبری در دیدار پایانی با رئیس جمهوری و اعضای هیئت دولت دوازدهم پرداخت و اظهار کرد: دولت دوازدهم […]

اولویت دولت سیزدهم انتخاب کابینه قوی و انقلابی باشد

به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی- سیاسی جمعه این شهر به تشریح بیانات مقام معظم رهبری در دیدار پایانی با رئیس جمهوری و اعضای هیئت دولت دوازدهم پرداخت و اظهار کرد: دولت دوازدهم فرصت‌های زیادی داشت و از این فرصت‌ها بهینه استفاده نکرد و همه مسائل داخلی و خارجی را به برجام گره زد که باید دولت آینده از این مورد عبرت بگیرد.
وی با بیان اینکه مسئله مدیریت، مسئله تخصصی است، افزود: دولت دوازدهم در انتصاب مدیران در سراسر کشور از قائده تخصص گرایی استفاده نکرد که این کوتاهی خسران زیادی در کشور به بار آورد.
حجت الاسلام عزیزی به انتخاب کابینه و مسئولان سطح کلان دولت سیزدهم نیز اشاره کرد و گفت: باید شایسته سالاری در دولت مردمی و انقلابی در اولویت قرار گرفته و تمامی نیروها باید از بین جوانان مؤمن انقلابی انتخاب شود تا شاهد رشد و توسعه همه جانبه کشور در تمامی زمینه‌ها باشیم.
امام جمعه بیله سوار از کم لطفی دولت دوازدهم نسبت به دستگاه‌های فرهنگی گلایه کرد و گفت: بودجه‌های تخصیصی به نهادهای فرهنگی ۱۰ درصد اختلاس‌های میلیاردی در زمان دولت دوازدهم بود که از دولت آیت الله رئیسی انتظار این است در تخصیص بودجه به نهادهای فرهنگی نهایت توجه و حساسیت لازم را داشته باشد تا شاهد این همه ولنگاری فرهنگی در جامعه نباشیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار به فعالیت شبانه روزی دشمنان نظام، به ویژه گروهک تروریستی منافقین علیه نظام و انقلاب اشاره کرد و افزود: گروهک‌های ضد انقلاب از اول انقلاب تاکنون دست از توطئه و دسیسه بر نداشته و امروز مردم ما باید هوشیارانه و با بصیرت مثل همیشه توطئه‌های دشمنان را خنثی نمایند.
حجت الاسلام عزیزی در پایان از رزمایش مواسات و همدلی سپاه ناحیه بیله سوار در دهه امامت و ولایت قدردانی کرد و گفت: سپاه در تمامی صحنه‌ها همیشه حاضر بوده و اولویت خود را رفع محرومیت در شهرستان مرزی بیله سوار قرار داده است.