اولتیماتوم معاون استاندار اردبیل به دستگاه‌های اجرایی به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل اولتیماتوم معاون استاندار اردبیل به دستگاه‌های اجرایی به گزارشهاریکا خبر کمال‌الدین میرجعفریان بعد از ظهر دوشنبه در مجمع عمومی انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ از تمامی ظرفیت قانون و دولت در راستای تهیه […]

اولتیماتوم معاون استاندار اردبیل به دستگاه‌های اجرایی

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل اولتیماتوم معاون استاندار اردبیل به دستگاه‌های اجرایی به گزارشهاریکا خبر کمال‌الدین میرجعفریان بعد از ظهر دوشنبه در مجمع عمومی انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ از تمامی ظرفیت قانون و دولت در راستای تهیه مسکن محرومان استفاده شود و تمامی دستگاه‌ها نیز مکلف هستند با اولویت ویژه هرگونه موانع را در ساخت مسکن محرومان برطرف کنند.

وی با بیان اینکه زحماتی که خیرین مسکن ساز انجام می‌دهند واقعاً بی نظیر است، افزود: خانواده‌های آبرومندی هستند که با وجود نبود مسکن صدایشان را در نمی‌آورند که در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا مشکل تأمین خانه محرومان را مرتفع سازیم و آرامش را برایشان فراهم کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: تخفیفاتی که دستگاه‌ها می‌تواند در این زمینه انجام دهند حداکثری انجام دهند و در زمینه ارائه تسهیلات هم اگر می‌توانند چه بلاعوض، چه ارزان قیمت حتماً در اولویت قرار دهند.

میرجعفریان ادامه داد: از تمامی دستگاه‌های اجرایی و خیرینی که شرایط کمک رسانی را دارند تقاضا داریم بررسی‌های لازم را انجام دهند و در این زمینه هرگونه کمک از دستشان بر میاید انجام دهند.

وی با بیان اینکه صدا و سیما این امر خیر و معنوی را بیشتر اطلاع رسانی کند، گفت: این اطلاع رسانی در باب تبلیغاتی نباشد بلکه من باب اطلاع رسانی با حفظ شأن و شخصیت خانواده‌ها انجام شود تا همگان مطلع شوند با چه ظرافت این کار انجام می‌شود و چه مشکلاتی از مردم را حل می‌کند که اگر این خصوص اطلاع رسانی شود قطعاً برای افرادی که می‌خواهند کمک کنند، اعتمادسازی می‌شود و هم تشویقی شود برای باقی ارگان‌ها تا این کارها را در اولویت قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: به تمام دستگاه‌های اقتصادی و عمرانی نیز در قالب تکالیف مسئولیت اجتماعی حتماً اطلاع رسانی شود تا از ظرفیت خود و نیز ظرفیت مهندسین خیر استفاده کرده و یا از سهمیه مازاد دستگاه‌های اجرایی برای کمک رسانی برای ساخت مسکن محرومان استفاده شود.

میرجعفریان با بیان اینکه انجمن خیرین مسکن ساز باید بدون دغدغه و با حرکت جهادی برای تهیه مسکن محرومین برنامه ریزی کنند، افزود: با اطلاع رسانی تلاش خواهیم کرد هم آنهایی که می‌خواهند خدمات بگیرند و هم خدمات ارائه دهند در جریان باشند تا این فعالیت سرعت یابد و شناسایی‌ها دقیق‌تر انجام شود.

عدم همکاری دستگاه‌های اجرایی اردبیل در ساخت مسکن محرومان / مشکل مرتفع می‌شود

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل گفت: عدم همکاری دستگاه‌های اجرایی در ساخت مسکن محرومان بزرگترین دغدغه انجمن بود که مقرر شد این مشکل مرتفع شود.

فیروز مهدیزاده عدم همکاری برخی دستگاه‌ها و ایجاد دست اندازها در سال گذشته را بزرگترین دغدغه مجمع مطرح و اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به نوید معاونت عمرانی استانداری در رابطه با حل موانع و با راه اندازی کمیته شناسایی موانع خیرین مسکن ساز، بتوانیم از طریق این کمیته همه موانع را شناسایی و حل کنیم.

وی با اشاره به اقدامات خوب انجمن خیرین مسکن‌ساز استان اردبیل در راستای تأمین سرپناه برای افراد نیازمند اظهار کرد: تا امروز توانستیم ۳۰۱ واحد مسکونی را با همت خیرین مسکن ساز در طول هشت سال گذشته تکمیل و تحویل نیازمندان دهیم و ۳۹۵ واحد نیز با پیشرفت فیزیکی ۳۴ درصد در دست تکمیل داریم.

مهدیزاده در ادامه افزود: با توجه به اتمام وقت بازرس وقت، رضا محمودی به عنوان بازرس خیرین مسکن ساز مشخص و ایرج آخوندزاده به عنوان عضو علی البدل بازرس انتخاب شد. امیدوارم خبر اولتیماتوم معاون استاندار اردبیل به دستگاه‌های اجرایی براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-15 10:01:05