اعضای هیئت رئیسه ششمین شورای شهر پارس‌آباد مشخص شد به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، ظهر پنج شنبه آئین تحلیف و تعیین هیئت رئیسه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر شهرستان پارس آباد در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد. ابراهیم امامی، فرماندار شهرستان پارس آباد در این مراسم ضمن تبریک آغاز […]

اعضای هیئت رئیسه ششمین شورای شهر پارس‌آباد مشخص شد

به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، ظهر پنج شنبه آئین تحلیف و تعیین هیئت رئیسه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر شهرستان پارس آباد در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

ابراهیم امامی، فرماندار شهرستان پارس آباد در این مراسم ضمن تبریک آغاز فعالیت اعضای منتخب شورای ششم شهر، اظهار کرد: فرصت خدمتگزاری به مردم یک نعمت الهی است و باید در راستای رضای خداوند و گره گشایی از مشکلات مردم از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد.

وی با تاکید بر اهمیت مدیریت شهری و اینکه شوراها با حفظ وحدت و همدلی به فکر توسعه و پیشرفت شهر تلاش کنند، عنوان کرد: اعضای شورای شهر به ساماندهی ترمینال و میدان تره بار و دست فروشان در شهرستان پارس‌آباد اهتمام جدی داشته باشند.

آئین تحلیف و ادای سوگند اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر پارس آباد در حالی برگزار شد که با مشخص شدن ترکیب هیأت رئیسه این شورا از امروز فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد.

کاظم کریمی به عنوان رئیس و فرهاد زاهدی به عنوان نایب رئیس و کریم ارژنگی به عنوان منشی در شورای اسلامی شهر پارس آباد هر کدام با ۷ رأی انتخاب شدند.

اعضای شورای اسلامی شهر پارس آباد در نخستین جلسه در دفتر شورای شهر با عنوان انتخاب شهردار و با ۷ رأی مثبت شاپور کریمی را به عنوان سرپرست شهرداری پارس آباد انتخاب کردند.

شاپور کریمی سابقه شهرداری شهر بیله سوار و معاونت عمرانی و فنی شهرداری پارس آباد را در کارنامه کاری خود دارد و پیش از این محبوب فروزنده از بهمن ماه سال گذشته شهرداری شهر پارس آباد را برعهده داشت.