اجرای طرح «خانواده خوشبخت» در محلات اردبیل ادامه دارد به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل اجرای طرح «خانواده خوشبخت» در محلات اردبیل ادامه دارد سارا حقی در گفت و گو باهاریکا خبر، به برنامه‌های فرهنگی در راستای تحکیم بنیان خانواده اشاره و اظهار کرد: با هدف ارتقای سطح آگاهی بانوان و ترویج […]

اجرای طرح «خانواده خوشبخت» در محلات اردبیل ادامه دارد

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل اجرای طرح «خانواده خوشبخت» در محلات اردبیل ادامه دارد سارا حقی در گفت و گو باهاریکا خبر، به برنامه‌های فرهنگی در راستای تحکیم بنیان خانواده اشاره و اظهار کرد: با هدف ارتقای سطح آگاهی بانوان و ترویج تربیت دینی در بین خانواده‌ها، طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی با عنوان خانواده خوشبخت در محلات شش گانه اردبیل برگزار شد.

وی به برنامه‌های فرهنگی در محلات شش گانه اردبیل در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: جلسات سخنرانی با عنوان خانواده خوشبخت به تعداد ۱۷ جلسه در مسجد امام رضا (ع) اسلام آباد، مسجد جامع نیار، مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرک حقیقت، حسینیه علی اصغر (ع) کاظم آباد، مسجد امام سجاد (ع) وحدت و مسجد علی اصغر (ع) درویش آباد و… از تاریخ ۱۷ بهمن آغاز و تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ اجرا شد.

مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: در بین محلات هدف، تعداد ۷ محله، از محلاتی بودند که در نتیجه آخرین آمار اعلام شده از استانداری، دارای بالاترین آسیب اجتماعی بودند که برای اجرای این برنامه با انتخاب رابط، به محلات ورود کرده و کارگاه‌های آموزشی برای بانوان و دختران جوان برگزار شد.

حقی افزود: ۱۰ محله دیگر هم علاوه بر این محلات طبق درخواست فعالان فرهنگی محلات شناسایی شده و کارگاه‌های آموزشی در این محلات با حضور اساتید اعزامی از حوزه و دانشگاه برگزار و مشاوره‌های خانوادگی نیز انجام شد.

وی همچنین به موضوعات ارائه شده در این کارگاه‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: اساتید و سخنرانان اعزامی به محلات آسیب پذیر اردبیل به تبیین اهمیت سبک زندگی ایرانی، اسلامی، عفاف و حجاب، فرزند پروری و روابط مؤثر بین زوجین پرداخته و مخاطبین مسائل و مشکلات زندگی خود را در قالب جلسات پرسش و پاسخ و مشاور بیان کرده و اساتید به سوالت آنان پاسخ دادند.

مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل به نتایج و بازخوردهای این طرح فرهنگی اشاره کرد و گفت: آگاه سازی مخاطبین، ایجاد علاقه و انگیزه برای داشتن سبک زندگی ایرانی اسلامی، شناسایی و جذب جوانان مستعد و فعال در اجرای طرح‌های فرهنگی با موضوع خانواده و نیز درخواست مخاطبین برای استمرار این جلسات و کارگاه‌های آموزشی از مهم‌ترین نتایج طرح فرهنگی خانواده خوشبخت در اردبیل بود. امیدوارم خبر اجرای طرح «خانواده خوشبخت» در محلات اردبیل ادامه دارد براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-15 10:00:35