آهنگ توسعه شهرستان خلخال کند است به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل آهنگ توسعه شهرستان خلخال کند است به گزارش خبرنگار هاریکا، حجت‌الاسلام کریم اسدی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال اظهار کرد: حجب و حیای مردم این منطقه مانع از طرح بسیاری از مشکلات و خواسته‌های مشروع […]

آهنگ توسعه شهرستان خلخال کند است

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل آهنگ توسعه شهرستان خلخال کند است به گزارش خبرنگار هاریکا، حجت‌الاسلام کریم اسدی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال اظهار کرد: حجب و حیای مردم این منطقه مانع از طرح بسیاری از مشکلات و خواسته‌های مشروع از مسئولان شده و برای توسعه منطقه لازم است که فرهنگ مطالبه‌گری در بین مردم نهادینه شود.
وی تصریح کرد: در حالی که بخشی از مشکلات توسعه‌نیافتگی این شهرستان مربوط به بی‌توجهی و کم لطفی مسئولان گذشته استان به این منطقه است، بخش دیگری نیز مربوط به ضعف مطالبه‌گری مردم در طرح خواسته‌های مشروع خود و جلب نظر مسئولان وقت است.
امام جمعه شهرستان خلخال گفت: به رغم ارائه خدمات ارزشمند نظام اسلامی به مردم این منطقه از جمله توسعه شبکه‌های آب، برق، گازرسانی و مخابرات در مناطق روستایی، آهنگ توسعه در این شهرستان نسبت به سایر مناطق دیگر کشور ضعیف بوده و سهم خلخال از نظر شاخص‌های توسعه پایین است.
حجت‌الاسلام اسدی افزود: مطالبه‌گری توأم با عقلانیت راهگشای بسیاری از مشکلات مردم و جامعه بوده و تجربه نشان می‌دهد مردمی که پیگیر مطالبات مشروع خود از مسئولان بوده‌اند، به خواسته آنها رسیدگی شده است.
وی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف مدیران ضعیف خاطرنشان کرد: کارهای بزرگ را انسان‌های بزرگ انجام می‌دهند و در عوض سپردن کارهای اداری حساس و بزرگ به انسان‌های با دید کوچک و ضعیف موجب فرصت‌سوزی و از دست رفتن وقت و انرژی منطقه است.
حجت‌الاسلام اسدی با بیان اینکه با گذشت بیش از ۷ ماه از روی کار آمدن دولت سیزدهم مردم خلخال از برکات و ثمرات آن بی‌بهره هستند، اضافه کرد: در این مدت تنها فرماندار خلخال تغییر کرده و انتظار از دولتمردان سرعت عمل در به کارگیری مدیران توانمند و پیگیر توسعه منطقه است.
در ادامه این جلسه سرپرست فرمانداری خلخال نیز با توصیه مسئولان به اجرای مناسب طرح تکریم ارباب رجوع، پاسخ سریع به استعلامات اداری و پرهیز از هرگونه ترک فعل بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال آینده شاهد تحولات بزرگ در بحث زیرساخت‌های این شهرستان خواهیم بود.
سید جواد یحیی‌زاده اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی افزایش قابل توجه گردشگران، میهمانان و مسافران در تعطیلات نوروز به این شهرستان، لازم است که همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر و شهرداران برای استقبال از آنها آماده باشند.
وی خانه تکانی شهری از سوی شهرداری، برگزاری جشن آستانه نوروز و استقبال از بهار، آئین استقبال از نخستین میهمان نوروزی در مبادی ورودی و برنامه‌های آئینی و سنتی در روستاهای منطقه را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای نوروز عنوان کرد.
رئیس ستاد خدمات سفر خلخال تصریح کرد: نیازمند همکاری و تلاش رسانه‌های جمعی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری مناطق مختلف این شهرستان هستیم. امیدوارم خبر آهنگ توسعه شهرستان خلخال کند است براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-18 00:45:57