۲۰۹ نفر زندانی جرایم غیرعمد در انتظار آزادی هستند به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل ۲۰۹ نفر زندانی جرایم غیرعمد در انتظار آزادی هستند به گزارش خبرنگار هاریکا، کریم‌الله محبوبی عصر چهارشنبه در تجلیل از خیرین همراه ستاد دیه که در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ستاد دیه استان […]

۲۰۹ نفر زندانی جرایم غیرعمد در انتظار آزادی هستند

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل ۲۰۹ نفر زندانی جرایم غیرعمد در انتظار آزادی هستند به گزارش خبرنگار هاریکا، کریم‌الله محبوبی عصر چهارشنبه در تجلیل از خیرین همراه ستاد دیه که در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ستاد دیه استان با همکاری و همراهی خیرین در مناسبت‌های مختلف تلاش می‌کند تا زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کنند.
وی تصریح کرد: به میمنت ماه شعبان و در آستانه نیمه شعبان و ایام سال نو، ۳۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد به همت ستاد دیه و خیرین استان اردبیل آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود باز گشتند.
رئیس ستاد دیه استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون با همت و تلاش ستاد دیه و خیرین ۴۵۳ نفر از زندانیان جرایم مالی و غیرعمد از زندان‌های استان اردبیل آزاد شدند.
محبوبی افزود: این زندانیان با محکومیت ۸۵ میلیارد تومان و پرداخت این مبالغ به حساب شاکیان از زندان آزاد شده و در کنار خانواده‌های خود قرار گرفتند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۰۹ نفر زندانی جرایم غیرعمد و مالی در زندان‌های استان به سر می‌برند که با مساعدت خیرین و گروه‌های مختلف می‌توان این زندانیان معسر را آزاد کرد.
محبوبی اضافه کرد: با بررسی ستاد دیه امکان کمک و مساعدت برای ۵۴ نفر زندانی مشمول شرایط فراهم شده که سال آینده سعی خواهیم کرد با تأمین اعتبار از سوی ستاد دیه و خیرین بتوانیم این تعداد را زندان‌های استان آزاد کنیم..
وی بیان کرد: ۱۴۵ نفر از این زندانیان غیرمشمول مساعدت تشخیص داده شدند که ضروری است برای آزادی آنها از ظرفیت‌های دیگر بهره بگیریم.
محبوبی ادامه داد: برای آزادی ۵۴ نفر زندانی معسر در استان حداقل به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان منابع نیاز داریم که در مناسبت‌های مختلف با کمک ستاد دیه، خیرین و کمک‌های جمع‌آوری شده مردمی بستر و زمینه آزادی آنها فراهم می‌آید.
رئیس ستاد دیه استان اردبیل از عموم مردم خواست تا در آستانه سال نو و جشن نیمه شعبان کمک‌های خود را به این ستاد ارائه کنند تا در این امر نیک و خداپسندانه مشارکت داشته باشند. امیدوارم خبر ۲۰۹ نفر زندانی جرایم غیرعمد در انتظار آزادی هستند براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-16 18:48:44