معلمان در تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص پیشگام هستند به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، اکبر بهنام‌جو عصر یکشنبه در آئین تجلیل از معلمان و سپاس از مقام معلم در اردبیل اظهار کرد: معلمان در تراز نظام اسلامی در سال‌های اخیر در تربیت نیروی انسانی شایسته تلاش و مجاهدتی جدی داشتند […]

معلمان در تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص پیشگام هستند

به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، اکبر بهنام‌جو عصر یکشنبه در آئین تجلیل از معلمان و سپاس از مقام معلم در اردبیل اظهار کرد: معلمان در تراز نظام اسلامی در سال‌های اخیر در تربیت نیروی انسانی شایسته تلاش و مجاهدتی جدی داشتند و همچنان در این سنگر با قوت و قدرت حضوری بی‌نظیر دارند.
وی با بیان اینکه مأموریت عظیم معلمان همچون انبیا و اولیای الهی هدایت نسل‌های جوان و نوجوان در مسیر حفظ ارزش‌های دینی، انسانی و اعتقادی است، تصریح کرد: ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد بی‌بدیل عرصه علم و جهاد در مسیر حق و حقیقت بود که معلمان باید به نامگذاری ایام هفته معلم به نام استاد مطهری افتخار کرده و به خود ببالند.
استاندار اردبیل گفت: امسال این ایام با سالروز شهادت امیر علم و بیان حضرت علی (ع) قرین شده که این نیز حکایت از اهمیت و جایگاه تلاش و مجاهدت معلمانی است که با تمام وجود خود سعی می‌کنند نسلی شایسته و خودساخته تربیت کنند.
بهنام‌جو همچنین در مراسم تجلیل از معلمان ایثارگر در سنگر ساخت مدرسه و جهاد علمی افزود: این جای مباهات است که معلمان در کنار انجام وظیفه سنگین تربیت نسل آینده به ساخت مدرسه و سرپناهی برای تعلیم و تربیت نسل جوان و نوجوان همتی راستین دارند.
وی به ساخت ۳۹۷ مدرسه به همت خیرین به ویژه معلمان نیکوکار اشاره کرد و ادامه داد: ۵۴ مدرسه نیز با تلاش و جهاد خیرین و چهره‌های ماندگار در سطح استان در حال احداث است.
استاندار اردبیل خاطر نشان کرد: همه بشریت در مسیر تعالی خود قدردان معلمانی هستند که بی‌ادعا در سنگر تلاش و مجاهدت بی‌نظیر سنگ تمام گذاشتند.
در این مراسم با قدردانی از تعدادی از معلمان نمونه استان اردبیل، از مقام و منزلت آنها تقدیر شد.