مدیر کانون خدمت رضوی استان اردبیل معرفی شد به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل مدیر کانون خدمت رضوی استان اردبیل معرفی شد به گزارشهاریکا خبر، در این مراسم که بعدازظهر سه شنبه برگزار شد، مدیر سابق کانون‌های خدمت رضوی استان اردبیل اظهار کرد: کشور ایران به برکت حضور امام هشتم معنویت و […]

مدیر کانون خدمت رضوی استان اردبیل معرفی شد

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل مدیر کانون خدمت رضوی استان اردبیل معرفی شد به گزارشهاریکا خبر، در این مراسم که بعدازظهر سه شنبه برگزار شد، مدیر سابق کانون‌های خدمت رضوی استان اردبیل اظهار کرد: کشور ایران به برکت حضور امام هشتم معنویت و جایگاه والایی یافته و ما نیز افتخار می‌کنیم که خادم یاران حرم و بارگاه رضوی هستیم.

حجت الاسلام اکبر قیامی با بیان اینکه در سال‌های اخیر به همت این کانون سازماندهی خادم یاران حرم رضوی انجام شده و شعاع خدمتی این مجموعه ارزشمند توسعه یافته است، خاطرنشان کرد: در مدت مسئولیت سعی کردیم تا با همراهی این مجموعه در کمک به نیازمندان و فعالیت‌های فرهنگی، معنوی و ارزشی مشارکت کرده و اقدامات مؤثری را در انجام دهیم.

مدیر کانون خدمت رضوی استان اردبیل نیز در این مراسم اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا در دوره جدید فعالیت این کانون تا از ظرفیت معنوی به وجود آمده در راستای پیشبرد بهتر امور به ویژه کمک و همراهی خادم یاران در انجام وظایف و اقدامات شایسته عمل کنیم.

علی حسن زاده گفت: با شکل گیری این کانون در همه استان‌ها سعی بر این است تا مردم ایران بیشتر از برکات وجودی ارزشی و معنوی امام رضا (ع) بهره برده و بیشتر فرهنگ رضوی را توسعه و ترویج دهند.

به گزارشهاریکا خبر، در این مراسم از زحمات کاظم دبیر و حجت الاسلام اکبر قیامی و عباسی به عنوان مدیران قبلی این کانون قدردانی و علی حسن زاده به عنوان مدیر جدید کانون خدمت رضوی استان اردبیل معرفی شد. امیدوارم خبر مدیر کانون خدمت رضوی استان اردبیل معرفی شد براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-16 06:48:44