۹ تالار پذیرایی در بانه پلمب شد به گزارش سایت خبری هاریکا از اخبار کردستان ،رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونای شهرستان بانه ۹ تالار پذیرایی در این شهر پلمب شد. محمد شاه‌ویسی اظهار داشت: این تالارها به رغم هشدارهای جدی ستاد مقابله با کرونا و توصیه‌های […]

۹ تالار پذیرایی در بانه پلمب شد

به گزارش سایت خبری هاریکا از اخبار کردستان ،رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونای شهرستان بانه ۹ تالار پذیرایی در این شهر پلمب شد.

محمد شاه‌ویسی اظهار داشت: این تالارها به رغم هشدارهای جدی ستاد مقابله با کرونا و توصیه‌های اکید متولیان حوزه سلامت شهرستان اقدام به برگزاری مراسم بدون مجوز و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی کرده بودند.

وی با بیان اینکه صدور مجوز جدید برای فعالیت تالارها و اماکن عمومی مانند باشگاه های ورزشی و مساجد تا اطلاع ثانوی ممنوع است، اضافه کرد: ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بانه ملزم به رعایت کامل دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا در وضعیت نارنجی است و بر اجرای کامل آن نظارت خواهد داشت.

شاه‌ویسی افزود: گشت های مشترک ادارات در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا روزانه از اماکن عمومی شهر بازیدید می کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفین برابر قانون برخورد می شود.

وی از شهروندان خواست به صورت جدی از تجمع در اماکن عمومی و برگزاری مراسم و مجالس و دورهمی‌ها و مهمانی ها برای جلوگیری از شیوع گسترده کرونا خودداری کنند.