کیش یکی از زیباترین جزیره های ایران در خلیج فارس و یکی از بهترین مکان های تفریحی در زمستان محسوب می شود. کیش با داشتن هوایی بهاری در زمستان و داشتن تفریحات ساحلی مدرن گردشگران بسیاری را به سوی خود می کشاند. دمای هوای آن در زمستان بین ۹ تا ۲۹ درجه است و همین […]

کیش یکی از زیباترین جزیره های ایران در خلیج فارس و یکی از بهترین مکان های تفریحی در زمستان محسوب می شود. کیش با داشتن هوایی بهاری در زمستان و داشتن تفریحات ساحلی مدرن گردشگران بسیاری را به سوی خود می کشاند. دمای هوای آن در زمستان بین 9 تا 29 درجه است و همین موضوع باعث شده تور کیش safarme.ir در فصل زمستان روزهای شلوغی را داشته باشد. در این مقاله هتل های مناسبی که برای سفر به کیش می توانید انتخاب کنید را معرفی می کنیم تا با اطلاعات کافی و برآورد هزینه هایتان بتوانید سفری پر خاطره بسازید.

 

تور کیش

  1. هتل مارینا پارک کیش

اگر به دنبال هتلی متفاوت در کیش هستید هتل مارینا پارک را از دست ندهید. هتلی ساحلی که از یک سمت به ساحل مرجانی و از سمت دیگر به خلیج فارس می رسد. آب نماها و طراحی زیبای این هتل بسیار حس روزهای را بهاری دارد و اقامت در زمستان را لذت بخش می کند. این هتل از اولویت های برگزارکنندگان تور کیش است تا مسافران این جزیره زیبا تجربه ای متفاوت در زمستان را داشته باشند.

  1. هتل داریوش

هتل داریوش کیش یکی از لوکس ترین و مدرن ترین هتل های جزیره است که با داشتن معماری شبیه تخت جمشید دل هر گردشگری را می برد و از بهترین گزینه ها برای انتخاب تور کیش است. این هتل 5 ستاره لوکس امکانات تفریحی و رفاهی عالی در اختیار میهمانانش قرار می دهد و با داشتن معماری الهام گرفته از تخت جمشید اقامتی خاطره انگیز در فضایی تاریخی همراه با مدرنیته را برایتان فراهم می کند.

  1. هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش نیز از بهترین های 5 ستاره جزیره است. این هتل بخاطر سبک معماری اش برای تازه عروس ها و دامادها جذابیت بیشتری دارد تا برای ماه عسل این هتل را انتخاب می کنند و بهترین روزهای زندگی خود را در این هتل به خاطراتشان اضافه کنند. رزرو بلیط در روزهای سرد زمستان به مقصد کیش و انتخاب این هتل به شما حسی شبیه سفر به هتل های ساحلی مالدیو را می دهد. داشتن سوئیت هایی با کف شیشه ایی که رو به دریای زیبای خایج فارس است و با اسکله چوبی بهم وصل شده است یکی از بی نظیرترین تجربه های هر کسی می تواند باشد.

 

هتل کیش

  1. هتل شایان کیش

اگر بخواهیم هتلی قدیمی اما مدرن را نام ببریم هتل شایان کیش بهترین گزینه است که در زمستان مسافران بسیاری را به خود جذب می کند. چشم انداز این هتل رو به دریاست و امکانات رفاهی عالی در اختیار گردشگران قرار می دهد.

  1. هتل پانورما

هتل پانورما، هتلی 5 ستاره است که موقعیت مکانی خوبی دارد و برای کسانی که دسترسی به مراکز خرید در انتخاب هتل کیش برایشان مهم است، مناسب است

  1. هتل آرامیس

اگر به دنبال رزرو هتلی با قیمت مناسب و امکانت بسیار خوب هستید که سفر زمستانی به کیش را برایتان لذت بخش کند هتل آرامیس را از دست ندهید.

  1. هتل ویدای کیش

ورزشکاران بسیاری برای سفرهای زمستانی همراه تور کیش به این جزیره سفر می کنند تا استراحت کنند و برای مسابقات آماده شوند. هتل ویدای کیش بهترین گزینه برای این افراد است تا در سفر هم از ورزش دور نباشند. این هتل مجلل امکانات ورزشی و جکوزی عالی را در اختیار مسافران قرار می دهد و لذت یک سفر تفریحی به همراه ورزش را برایتان به ارمغان می آورد.

  1. هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم کیش از هتل های جدید کیش است و به تازگی جای خود را در تور کیش باز کرده است. این هتل 4 ستاره برای کسانی که هزینه های سفر برایشان مهم است و در عین حال می خواهند از یک سفر زمستانی جذاب لذت ببرند بسیار مناسب است.

  1. هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو با وجود قدیمی بودنش فضای دلنشینی برای مسافران زمستانی اش فراهم کرده است.این هتل به تازگی بازسازی شده و امکانات رفاهی بالایی برای مهمانانش فراهم کرده است. هتل فلامینگو چندین بار به عنوان هتل خوب از طرف نهاد گردشگری انتخاب شده است که نشان از کیفیت بالای خدماتش دارد.

از جمله مواردی که برای سفر به کیش در زمستان باید بدانید این است بخاطر درخواست های بسیار بالای رزرو بلیط هواپیما سفر به این جزیره کمی از زمان های دیگر گرانتر است. شرکت گردشگری سفرمی با ارائه خدمات و مشاوره مناسب با شرایطتان، شما را برای داشتن سفری خاطره انگیز آماده می کند.