قصد مهاجرت به کشورهای خارجی در میان مردم ایران به وفور دیده می شود و هر کسی ارزو دارد ادامه زندگی خود را در کشور دیگری تجربه کند. از جمله راه هایی که برای مهاجرت مناسب است عبارتند از: استارت آپ، ویزای توریستی، ویزای سرمایه گذاری و… همه ی این روش ها به شما کمک […]

قصد مهاجرت به کشورهای خارجی در میان مردم ایران به وفور دیده می شود و هر کسی ارزو دارد ادامه زندگی خود را در کشور دیگری تجربه کند. از جمله راه هایی که برای مهاجرت مناسب است عبارتند از: استارت آپ، ویزای توریستی، ویزای سرمایه گذاری و… همه ی این روش ها به شما کمک میکنند که در کشور دیگری ساکن شوید. برخی از کشورها فاقد سفارتخانه کشورهای دیگر هستند. به عنوان مثال در کشور ایران سفارتی برای کشور کانادا وجود ندارد و اگر کسی قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارد نمیتواند از کشور ایران تقاضا کند و باید  برای اخذ ویزای و کارهای ابتدایی به یکی از کشورهای همسایه مراجعه کند.

 

شرایط گرفتن ویزا

 

همانطور که میدانید برای سفر کردن به کشورهای همسایه امروزه هزینه های زیادی را باید متحمل شد. از جمله هزینه های رفت و برگشت و خورد و خوراک و جای خواب و… حال شاید فردی از نظر مالی توانایی سفر را نداشته باشد. در این مواقع نیز راه حلی برای تکمیل روند ویزای توریستی ویزای سرمایه گذاری و یا ویزای سرمایه گذاری و استارت آپ وجود دارد که با عنوان پیکاپ ویزا شناخته شده است.

پیکاپ ویزا همچنین اسم دیگری با عنوان پیکاپ پاسپورت نیز دارد. با کمک این خدمات شما می توانید وکالت اخذ ویزای خود را به عنوان شخص مهاجرت به فرد دیگری بسپارید. این فرد تمامی مراحل اخذ ویزای توریستی یا ویزای سرمایه گذاری و یا هر ویزای دیگری که شما قصد اخذ آن را دارید در اسرع وقت میگیرد و با کمترین هزینه برای شما ارسال می‌کند.

 

پیکاپ ویزا

 

مزایای پیکاپ ویزا

اخذ ویزای سرمایه گذاری و ویزای توریستی و… از طریق پیکاپ ویزا مزیت هایی دارد که در ادامه به برخی از این مزیت ها پرداخته ایم:

  • کاهش هزینه ها

به دلیل اینکه در ایران سفارتی برای درخواست مهاجرت شما به کشور کانادا وجود ندارد، به ناچار مجبورید برای کارهای اخذ ویزا و استارت آپ به کشورهای همسایه سفر کنید.

سفر به کشورهای خارجی دارای هزینه های زیادی از جمله اقامت و خوردو خوارک و رفت و برگشت است. پیکاپ ویزا این هزینه ها را به دنبال ندارد و فقط کافی است که وکالت کارهای اخذ پاسپورت و اقامت خود را به شخصی در کشور دیگر بسپارید تا همه ی کارهای شما را به پیش ببرد. شما می توانید کارهای مربوط به اخذ ویزای توریستی و استارت آپ را به وکلای مهاجرت کانادا بسپارید تا همه ی کارهای شما را بر عهده بگیرند.

  • پیشگیری از اتلاف وقت

اگر شما کارمند هستید و باید سر وقت در محل کار خود حاضر باشید، مراحل اولیه جهت اخذ ویزا و پاسپورت بسیار طولانی است. اگر شما در کشور دیگر فردی را به عنوان وکیل خود انتخاب کنید، تمام کارهای شما را انجام می دهد و دیگر نیازی نیست وقت خود را تلف کنید.

  • ذخیره انرژی شخص مهاجر

روند تکمیل فرایند مهاجرت به خودی خود استرس زا است. زمانیکه قصد مهاجرت دارید ناخوداگاه ذهنتان مشغول خواهد شد. شما می توانید وکالت خود را برای اخذ ویزای توریستی به فرد دیگری بسپارید و با خیال راحت استراحت کرده و دیگر مراحل اخذ ویزا را در پی بگیرید.

در حقیقت پیکاپ ویزا تفاوتی با پیکاپ پاسپورتی ندارد، در هر دو واژه فرد وکالت مربوط به کارهای اخذ ویزای خود و استارت آپ را به شخص دیگری مقیم کشور همسایه میدهد و شخص موظف است روند تکمیل اخذ ویزا را در پیش بگیرد. بعد از گرفتن پاسپورت و ویزا، وکیل شما مدارک را برای شما باز میگرداند و به این روند پیکاپ پاسپورت می گویند.

پیکاپ پاسپورت برای کدام کشورها قابل اخذ است؟

هم اکنون کشورهای زیادی وجود دارند  که به علت های مختلف فاقد کنسولگری و یا سفارت در کشور ایران هستند. از جمله این کشورها که برای اخذ ویزا و پاسپورت آنها بایستی به کشورهای همسایه سفر کرد عبارتند از: آمریکا و کانادا و انگلیس

شما می توانید در کشور همسایه فردی را به عنوان وکیل خود انتخاب کنید تا تمامی مراحل اخذ پاسپورت را به جای شما بگذرانند و پاسپورت را برای شما ارسال کنند. به اصطلاح به این روند پیکاپ پاسپورت گفته می شود.

 

مزایا پیکاپ ویزا

 

شرایط اخذ پیکاپ ویزا

برای دریافت پیکاپ ویزا نیازی به شرایط ویژه نیست. شما باید بتوانید در کشور دیگر فردی را انتخاب کنید تا وکالت اخذ پاسپورت شما را بر عهده بگیرد. این کار برای کاهش هزینه ها و اتلاف نشدن وقت انجام می شود. وکیل شما در کمترین زمان پاسپورت را برای شما ارسال میکند. مرکز مهاجرت کانادا دارای وکلا و مشاوران زیادی است که می توانند در امر اخذ ویزا به شما کمک کنند. دیگر نیازی نیست به کشورهای همسایه برای اخذ ویزای توریستی و استارت آپ سفر کنید. تنها کافی است کارهای  خود را به تیم مهاجرت کانادا بسپارید تا فرایند اخذ ویزا را به عنوان وکیل شما به پایان برسانند.

این کار موجب می شود که وقت با ارزش شما در کشورهای همسایه تلف نشود و همچنین هزینه های اضافی مبنی بر سفر را از دوش خود بردارید.