اگر قصد سفر به عمان دارید و به دنبال هتل های لوکس مسقط با بهترین امکانات و خدمات هستید، این مطلب برای شما مفید است. کشور عمان، تلفیقی از جذابیت دنیای قدیم و عناصر مدرن، جواهری در خاورمیانه است که شما را به کشف تلفیقی بی نظیر از غنای تاریخی و تجمل معاصر دعوت می […]

اگر قصد سفر به عمان دارید و به دنبال هتل های لوکس مسقط با بهترین امکانات و خدمات هستید، این مطلب برای شما مفید است.

کشور عمان، تلفیقی از جذابیت دنیای قدیم و عناصر مدرن، جواهری در خاورمیانه است که شما را به کشف تلفیقی بی نظیر از غنای تاریخی و تجمل معاصر دعوت می کند. این کشور چشم انداز خیره کننده ای را ارائه می دهد که از بیابان های بادگیر گرفته تا سواحل آرام و رشته کوه های باشکوه امتداد دارد. این تنوع طبیعی در صنعت هتلداری عمان تکرار می شود، جایی که مهمان نوازی سنتی بادیه نشین با تجملات فوق مدرن روبرو می گردد. این مقاله شما را با هتل های لاکچری مسقط آشنا می کند.

هتل های لوکس مسقط: چدی مسقط

چدی مسقط، مشرف به خلیج آرام عمان، ترکیبی عالی از طراحی مینیمالیستی و معماری سنتی عمانی است.

هتل چدی مسقط یکی از اولین استراحتگاه های زیبا و مدرنی بود که در خلیج عمان سر بر آورد. این هتل یک نقاشی طبیعی و معماری کامل است که بر روی آب های کریستالی می درخشد.

این هتل که در زمینی به مساحت ۲۱ جریب وسعت دارد، دارای باغی سرسبز، ساحل‌ پوشیده از نخل، و اقامتگاه‌ های شیک است. این هتل پنج ستاره که یکی از هتل های لاکچری مسقط می باشد، دارای شش رستوران متمایز، اسپا و طولانی ترین استخر در خاورمیانه است.

این هتل در مسقط دارای امکانات زیادی است؛ ازجمله 3 استخر، یک باشگاه سلامت و یک ساحل خصوصی. چدی 158 اتاق و سوئیت را به مهمانان خود ارائه می دهد که ترکیبی از سبک اصیل عمانی و طراحی آسیایی است.

ال بوستان، هتل ریتز کارلتون، مسقط

 

قصر ال بوستان، هتل ریتز کارلتون، مسقط

ال بوستان یکی دیگر از هتل های مسقط است. ال بوستان که به عنوان جواهر سلطنت در نظر گرفته می شود، یک هتل ریتز کارلتون است که به عنوان شاهدی بر لوکس بودنِ بی نظیر می باشد. این هتل که بین رشته کوه ناهموار الحجر و دریای عمان قرار دارد، ترکیبی از زیبایی طبیعی و عظمت معماری است.

ال بوستان مسقط در سال 1985 برای میزبانی از سران کشورهای خارجی در خلال نشست شورای همکاری خلیج فارس افتتاح شد. این استراحتگاه ساحلی 5 ستاره دارای طراحی منحصر به فردی می باشد که ترکیبی از معماری عربی و سبک آرت دکو است.

250 اتاق و سوئیت این هتل دارای فضای داخلی مجلل و مناظر وسیع هستند. در حالی که استخر بزرگ و ساحل خصوصی آن را به بهشتی برای آرامش جویان تبدیل کرده است.

استراحتگاه و اسپا شانگری لا بار جیسا مسقط

یکی دیگر از هتل های مسقط استراحتگاه و اسپا شانگری لا بار جیسا است. این هتل سه اقامتگاه در یک تجربه کاملا لوکس را در زیر یک چتر برای شما فراهم می کند. استراحتگاه و اسپا شانگری لا بار جیسا شامل هتل ‌های Al Waha، Al Bandar و Al Husn می‌ شود که هر کدام فضای متفاوتی را ارائه می‌ دهند. در این هتل می توانید از تجربه ‌های غذاخوری استثنایی، پارک آبی، آبگرم جذاب و سواحل زیبا با چشم ‌اندازهای پانوراما از خلیج عمان لذت ببرید.

هتل کمپینسکی

هتل کمپینسکی مسقط در جامعه مدرن الموج واقع شده است و تجسم سبک لوکس معاصر است. طراحی منحصر به فرد هتل از مناظر متنوع سلطنت الهام گرفته شده است که فرم ها و رنگ های منطقه را منعکس می کند. از اتاق‌ هایی با چشم ‌انداز بی‌نظیر گرفته تا اسپا و 11 رستوران و بار، اقامتی فراگیر را فراهم می ‌کند که مهمان ‌نوازی عمانی را به تصویر می ‌کشد.

این هتل مدرن که ازجمله هتل های لوکس مسقط به شمار می رود در قلب مسقط جدید واقع شده است. این اقامتگاه، 310 اتاق و سوئیت مجهز به میز، حمام اختصاصی و تلویزیون صفحه تخت را به مهمانان خود ارائه می دهد. در این هتل جلسات، کنفرانس ها، مهمانی ها و رویدادها در یک سالن خیره کننده که به شکل الماس بزرگ طراحی شده است، برگزار می شود.

هتل بزرگ هرمز

هتل بزرگ هرمز با ترکیبی نفیس از طراحی مدرن و رنگ محلی، در قلب مسقط برجسته است. این هتل اتاق ها و سوئیت ‌های مجلل و بزرگی دارد که آن را برای هر اقامتی، چه کاری و چه تفریحی ایده ‌آل می ‌کند. استخر بزرگ خیره‌ کننده، مرکز سلامتی، و انواع گزینه ‌های غذاخوری، از جمله قریشی باب الهند و یک رستوران هندی، هرمز گرند را به بهشتی برای جویندگان هتل های لوکس مسقط تبدیل کرده است.

گرند حیات

 

هتل گرند حیات مسقط

هتل گرند حیات یکی از هتل های لوکس مسقط به شمار می رود. این هتل مکان خوبی برای بازدید از مکان های دیدنی منطقه، مساجد و Mutrah Corniche است. گرند حیات با یک مرکز تجاری مجلل و اتاق ‌های جلسات عالی، انتخاب محبوبی برای کنفرانس ‌ها و همایش ‌هاست.

این هتل در مسقط دارای 280 اتاق، 8 رستوران متنوع (از جمله پرو، ایتالیایی و هندی)، کافه ها و بارهاست. این هتل حتی یک کلوپ شبانه دارد، ممکن است در مسقط باشید، اما در اینجا می‌توانید شب را در کلوپ کوپاکابانا بگذرانید. طراحی داخلی آن به طور کلاسیک ظریف است و سبک قدیمی و مدرن را متعادل می کند.

شما عزیزان می توانید ضمن بررسی این هتل ها برای اطلاعات بیشتر درمورد رزرو هتل در شهرهای مختلف عمان از صفحه ما بازدید کنید.

هتل شرایتون

این هتل 5 ستاره یکی از هتل های لوکس مسقط است که در سال 2016 به طور کامل بازسازی شد و بلندترین ساختمان در کل عمان با ارتفاع 188 فوت است. این هتل در منطقه مالی پایتخت واقع شده و استخرهای سرپوشیده و روباز دارد. چندین بخش تفریح، چهار رستوران و یک سالن بدنسازی و یک اسپا از جمله امکانات آن است.

این هتل با مناظر عالی از شهر، و خدمات هوشمند در سرتاسر آن، یک گزینه عالی برای مسافران تجاری در مسقط است.

هتل گرند میلنیوم

گرند میلنیوم یک هتل مدرن و هوشمند در وسط منطقه تجاری و دولتی مسقط است که اتاق ‌های بزرگ و امکانات تفریحی را ارائه می‌ کند و تنها 15 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. در داخل آن، ترکیبی از اتاق ‌ها و آپارتمان‌ های هتل را خواهید یافت. بنابراین اگر ترجیح می ‌دهید در تعطیلات غذای خود را صرف کنید یا خانه ‌ای دور از خانه پیدا کنید، این گزینه عالی است.

این هتل نزدیک به مرکز خرید بزرگ مسقط و رو به مرکز خرید خیابان عمان است که گزینه‌ های غذایی و خرید فراوانی را ارائه می ‌دهد. چند استخر شنا نیز در آن وجود دارد. از جمله یک استخر بزرگ روی پشت بام با چشم ‌اندازی از شهر. شایان ذکر است که برخلاف بسیاری از هتل های مجلل مسقط، در این هتل الکل سرو نمی شود.

سخن آخر

هتل های لوکس مسقط بازتابی از ترکیب زیبای سنت، طبیعت و مدرنیسم این کشور است. چه یک استراحتگاه مستقر در کوه های ناهموار، یک قصر ساحلی، یا یک کمپ بیابانی زیر ستاره ها را انتخاب کنید، در هتل های مسقط سطح بی نظیری از خدمات و مهمان نوازی را تجربه خواهید کرد. هر هتل در لیست هتل های مسقط عمان امکانات خدماتی منحصر به فرد ارائه می دهد که سفر شما را به عمان به سفری فراموش نشدنی از تجربه ای لوکس و راحت تبدیل می کند.