سفر به یزد، شهر کویری و تاریخی ایران، تجربه منحصربه‌فرد و خاطره‌انگیزی برای هر ایرانی خواهد بود. هتل ‌های متنوع این شهر با معماری‌ سنتی و مدرن خود و متناسب با هر سلیقه و بودجه‌ای که دارید، اقامتی دلچسب را برای شما فراهم می‌کنند. به‌لطف تعدد اقامتگاه‌ها در این شهر، دست شما در رزرو هتل […]

سفر به یزد، شهر کویری و تاریخی ایران، تجربه منحصربه‌فرد و خاطره‌انگیزی برای هر ایرانی خواهد بود. هتل ‌های متنوع این شهر با معماری‌ سنتی و مدرن خود و متناسب با هر سلیقه و بودجه‌ای که دارید، اقامتی دلچسب را برای شما فراهم می‌کنند. به‌لطف تعدد اقامتگاه‌ها در این شهر، دست شما در رزرو هتل یزد و انواع اقامتگاه‌ها کاملاً باز است. اگر مشکلی بابت هزینه ندارید، هتل‌ های لوکس پنج‌ستاره یزد، انتخاب بسیار خوبی برای اقامت بی‌نقص و سرشار از ‌امکانات در این شهر هستند. هتل ‌های سه و چهار‌ستاره امکانات کمتر و به‌طبع قیمت پایین‌تری دارند. اگر هم می‌خواهید مسافرتی اقتصادی ولی به‌یادماندنی در اقامتگاهی با سبک معماری یزدی را تجربه کنید، اقامتگاه‌های بومگردی بهترین گزینه برای شما هستند.

در شهر یزد کجا را برای اقامت انتخاب کنیم؟

برای سفر به یزد، هتل ‌های سنتی و بومگردی با فضایی دل‌نشین و صمیمی، بهترین گزینه برای تجربه زندگی در قلب تاریخ هستند. این هتل ‌ها که در خانه‌های تاریخی بازسازی شده‌اند، با حیاط‌های اندرونی و بادگیرهای بلند، شما را به سفر در زمان می‌برند. اگر هم به دنبال اقامتی لوکس و مدرن هستید، هتل ‌های پنج‌ستاره یزد با امکانات رفاهی کامل و خدمات بی‌نظیر، تجربه‌ای به‌یادماندنی را برای شما رقم خواهند زد. این هتل ‌ها با رستوران‌های شیک، استخر، سالن‌های ورزشی و تفریحی، اقامتی ایده‌آل را برای شما فراهم می‌کنند.

برای سفر با بودجه محدود، هتل ‌های دو و سه‌ستاره یزد با قیمت‌های مناسب، امکانات رفاهی و خدماتی مطلوب را ارائه می‌دهند. این هتل‌ ها با موقعیت‌های مکانی مناسب، دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری شهر را برای شما فراهم می‌کنند. علاوه‌بر هتل‌ ها، اقامتگاه‌های بومگردی یزد نیز با فضایی سنتی و روستایی، تجربه‌ای متفاوت از سفر به یزد را برای شما رقم خواهند زد. این اقامتگاه‌ها با ارائه غذاهای محلی و بومی، شما را با فرهنگ و آداب‌ورسوم مردم یزد آشنا می‌کنند. انتخاب هتل یزد، یک دردسر شیرین برای مسافران است. با تنوع هتل‌ ها در این شهر، بدون شک اقامتگاهی مناسب برای خودتان پیدا خواهید کرد.

بهترین هتل ‌های یزد، از سنتی تا مدرن

شهر یزد، با معماری بی‌نظیر و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی فراوان، هرساله پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر ایران و جهان است. برای اقامت در این شهر تاریخی، تنوع بی‌نظیری از هتل ‌ها و اقامتگاه‌ها وجود دارد که انتخاب را برای مسافران دشوار می‌کند. به همین بهانه در این مقاله قصد داریم بهترین هتل ‌های سنتی و مدرن یزد را به شما معرفی کنیم تا با توجه به سلیقه و نیاز خود، بهترین گزینه را برای اقامت در این شهر انتخاب کنید.

هتل‌باغ مشیرالممالک یزد

هتل‌باغ مشیرالممالک یزد، اولین هتل‌باغ ایرانی با معماری و تجهیزات کاملاً سنتی و درعین‌حال مجهز به امکانات رفاهی مدرن است. این هتل در محل باغ قدیمی مشیرالممالک به وسعت ۱۳۰۰۰ مترمربع قرار دارد که متعلق به دوره قاجار است. باغ مشیرالممالک در اواخر دوره قاجار توسط میرزا فتح‌الله خان مشیرالممالک (که در آن زمان منصب صاحب‌دیوانی و مستوفی را بر عهده داشت) ساخته شد. این باغ در سال ۱۳۷۹ با ایجاد تغییراتی در ساختمان بنا و کاربری از فضاهای این مجموعه تبدیل به هتل شد. هتل‌باغ مشیرالممالک دارای امکانات رفاهی کاملی مانند رستوران، کافی‌شاپ، چای‌خانه سنتی، سفره‌خانه سنتی، استخر، سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، جکوزی، سونا، روم سرویس، اینترنت وای‌فای و پارکینگ است.

هتل صفائیه یزد

هتل صفائیه، اولین و تنها هتل پنج‌ستاره استان یزد، یک هتل مجلل و لوکس با معماری تلفیقی از دو سبک سنتی و مدرن است. تأسیس این هتل یزد به سال ۱۳۳۵ بازمی‌گردد. اگرچه در سال ۱۳۹۲ مجدداً بازسازی شده است. این هتل در مجموعه‌ای به وسعت ۷ هکتار شامل دو بخش هتل جدید و هتل‌باغ واقع شده است. بخش هتل جدید با معماری مدرن و امکانات رفاهی کامل، شامل ۱۲۰ باب اتاق و سوئیت لوکس است. بخش هتل‌باغ، با معماری سنتی و فضایی دل‌نشین، شامل ۷۵ باب اتاق و سوئیت در دل باغی سرسبز با درختان نارنج و سرو است. هتل صفائیه نیز مثل هتل باغ مشیرالممالک یزد امکانات متنوعی مثل روم سرویس، ماساژ، اینترنت وای‌فای و … را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید، یکی از جواهرات صنعت گردشگری شهر یزد محسوب می‌شود. این هتل درست در روبه‌روی نمایشگاه بین‌المللی یزد، در قلب این شهر احداث شده و فاصله نزدیکی با دیگر آثار تاریخی و فرهنگی این شهر دارد. افتتاح هتل چهارستاره و مدرن ارگ جدید یزد با معماری مدرن و امکانات رفاهی کامل، به سال ۱۳۹۳ بازمی‌گردد. این هتل درست در روبه‌روی نمایشگاه بین‌المللی یزد احداث شده که در قلب شهر یزد و نزدیک به دیگر آثار تاریخی و فرهنگی این شهر خواهد بود. این هتل از امکاناتی مانند اتاق‌های فول امکانات، رستوران با غذاهای لذیذ، استخر و سونا برخوردار است که تجربه اقامتی لذت‌بخش و بی‌نظیری را فراهم می‌کند. علاوه‌بر این، کارکنان حرفه‌ای هتل ارگ جدید یزد با خدمات ویژه خود، بستر راحتی را فراهم کرده‌اند که به مهمانان احساس خوشایندی می‌بخشد.

هتل داد یزد

هتل داد یزد، هتلی چهارستاره با معماری سنتی و فضایی دل‌نشین است که در قلب بافت تاریخی شهر یزد و در خیابان دهم فروردین قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۸۶ در بنایی تاریخی با قدمت بیش از ۱۰۰ سال احداث شده و از مسافران بسیاری درطول سال میزبانی می‌کند. هتل داد یزد از معماری سنتی ایرانی برخوردار است و از المان‌هایی مانند بادگیر، حوض، فواره و درختان سر‌به‌فلک‌کشیده استفاده می‌کند. هتل داد یزد همچنین دارای حیاطی مرکزی با حوض و درختان نارنج و سرو است که فضایی ایده‌آل برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت میهمانان را فراهم کرده است.

رزرو انواع هتل یزد با فلای تودی

با سایت فلای تودی، سفر به یزد و انتخاب اقامتگاه دلخواهتان آسان‌تر از همیشه خواهد بود. تنوع بی‌نظیری از هتل ‌های سنتی و مدرن یزد در فلای تودی به شما امکان می‌دهد تا باتوجه به سلیقه و نیاز خود، بهترین گزینه را برای اقامت در این شهر تاریخی انتخاب کنید. برای رزرو هتل یزد کافیست به فلای تودی مراجعه کرده، نظرات مسافران را مطالعه کنید، بعد از بررسی عکس‌ها و امکانات هتل‌ ها، هتل مورد نظر خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.