مجلس در رای اعتماد به کابینه نهایت دقت را داشته باشد به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه بیله سوار، خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان باید نهایت دقت و تلاش خود را در رأی اعتماد به کابینه دولت […]

مجلس در رای اعتماد به کابینه نهایت دقت را داشته باشد

به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه بیله سوار، خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان باید نهایت دقت و تلاش خود را در رأی اعتماد به کابینه دولت جدید به خرج دهند و انقلابی گری و شایسته سالاری را ملاک انتخاب خود قرار دهند.

وی افزود: الان کشور در شرایطی نیست که افراد مورد آزمون و خطا قرار گیرند و مملکت را در مضیقه و سختی قرار دهند.

امام جمعه جمعه بیله سوار با قدردانی از زحمات بانیان اجرای مراسم سوگواری دهه اول محرم از جمله سپاه ناحیه بیله سوار، اداره تبلیغات اسلامی، هیئت امنای مساجد و ناظرین سلامت، مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمام برنامه‌ها دعوت کرد.

حجت الاسلام عزیزی از توزیع غذای گرم، بسته‌های معیشتی توسط سپاه ناحیه بیله سوار در ایام دهه اول محرم قدردانی کرد و گفت: سپاه در تمامی صحنه‌ها در منطقه حرف اول را می‌زند و هم اکنون پاسداران عزیز در حال آبرسانی به روستاهای محروم این شهرستان مرزی است.

امام جمعه بیله سوار در ادامه ضمن گرامیداشت فرارسیدن سوم شهریور، سالروز شهدای سال ۱۳۲۰ و روز بیله سوار، اجرای برنامه‌های فاخر متناسب با این روز را مورد تاکید قرار داد.

وی در پایان ضمن تحلیل و تبیین وضعیت سیاسی و امنیتی منطقه گفت: نتیجه تریلون ها دلار هزینه آمریکا در افغانستان و حمایت از دولت این کشور، امروز جز فرار دولت مردان این کشور و تقدیم دو دستی کشور به طالبان چیزی جز این نمی‌تواند باشد.