راهنمای رزرو هتل استقلال تهران افراد زیادی هستند که برای انجام کارهای مختلف به تهران سفر می‌کنند. برخی از افراد نیاز دارند در هتلی لوکس اقامت داشته باشند و همین موضوع باعث شده که هتل‌های لوکسی در این شهر ساخته شود. یکی از بهترین هتل‌های مجلل تهران، هتل استقلال است که درحال‌حاضر جزئی از گروه […]

راهنمای رزرو هتل استقلال تهران

افراد زیادی هستند که برای انجام کارهای مختلف به تهران سفر می‌کنند. برخی از افراد نیاز دارند در هتلی لوکس اقامت داشته باشند و همین موضوع باعث شده که هتل‌های لوکسی در این شهر ساخته شود. یکی از بهترین هتل‌های مجلل تهران، هتل استقلال است که درحال‌حاضر جزئی از گروه هتلداری پارسیان محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید با این هتل لوکس آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

هتل استقلال

این هتل یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های اقامتی تهران است که سال 1341 فعالیت خود را با نام رویال هیلتون آغاز کرد. هتل استقلال پنج ستاره بوده و در شمال تهران واقع شده است. مساحت زمین این هتل حدود 70 هزار مترمربع بوده و سعی شده در آن امکانات متعددی برای آسایش مهمانان قرار بگیرد. این مجموعه اقامتی در منطقه خوبی واقع شده است. شما می‌توانید از آن به مهم‌ترین خیابان‌های پایتخت دسترسی داشته باشید. شاید برایتان مهم باشید که محل اقامتتان به جاذبه‌های گردشگری هم نزدیک باشد.

باید به شما بگوییم که هتل استقلال در فاصله کمی از برج میلاد، نمایشگاه بین‌المللی تهران، تله کابین توچال، چندین مرکز خرید و… واقع شده است. به دلایل گفته شده این مجموعه یکی از بهترین اقامتگاه‌های پایتخت به‌شمار می‌رود و همین موضوع باعث شده که افراد زیادی تقاضای رزرو هتل استقلال تهران علی بابا را داشته باشند. این مجموعه دارای دو برج 30 طبقه شرقی و غربی است و در آن‌ها حدود 550 واحد اقامتی ساخته شده که در هرکدام از آن‌ها امکانات فوق‌العاده‌ای وجود دارد.

امکانات

طبیعی است که از یک هتل پنج ستاره انتظار امکانات زیادی داشته باشید. هتل استقلال از حدود نیم‌قرن پیش تا امروز یکی از لوکس‌ترین هتل‌های پایتخت محسوب می‌شده و محلی برای اقامت گردشگران و توریست‌هایی بوده که می‌خواهند اقامتی لوکس داشته باشند. بخش زیادی از ساختمان هتل به فضاهایی مانند پارکینگ، باشگاه بدنسازی، لابی، رستوران، کافی‌شاپ، کافی‌نت، مرکز خرید، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، فضای سبز، زمین تنیس، استخر، سالن همایکی یش و نمازخانه اختصاص داده شده است.

لابی هتل حدود 1500 مترمربع زیربنا دارد و در آن امکاناتی مانند خودپرداز، دستگاه واکس کفش، فتوکپی، پرینتر، فکس، صندوق امانات، رزرو ترانسفر، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، آرایشگاه، صرافی، روزنامه، خدمات باربری، سالن ماساژ، فروشگاه، تلویزیون، مبل، اینترنت، خشکشویی، خدمات تشریفات ویژه و… دراختیار مسافران قرار می‌گیرد.

 

رستوران رز در طبقه همکف هتل واقع شده و می‌توانید در آن انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، دریایی، گیاهی و فست‌فود را به‌صورت منوی انتخابی سرو کنید. مهمانان هتل بدون این‌که هزینه‌ای پرداخت کنند، می‌توانند در استخر، سونا یا جکوزی تنی به آب بزنند. فقط افراد بالای 15 سال می‌توانند از این استخر استفاده کنند.

خدمات

سالن اجتماعات هتل استقلال جز بهترین سالن‌های همایش در پایتخت است و بسیاری از همایش‌های مهم در آن برگزار می‌شود. این سالن‌ها بسیار پیشرفته بوده و امکانات زیادی در آن وجود دارد. 850 نفر مهمان همزمان با هم می‌توانند در این مکان حضور داشته باشند. یکی‌دیگر از اتاق‌های ویژه جلسات، بیزینس روم هتل استقلال است که با 20 نفر در طبقه اول قرار دارد.

در هرکدام یک از اتاق‌های هتل استقلال امکاناتی مانند بالکن، روم سرویس، صبحانه رایگان، شبکه اختصاصی پخش فیلم، یخچال، مبل، دراور، آباژور، چای ساز، آب معدنی رایگان، آویز لباس، کمد، تلفن، سیستم تهویه اتاق، مینی‌بار، صندوق امانات، اینترنت، سیستم اطفا حریق، تلویزیون، حمام، وسایل بهداشتی، دمپایی، میز تحریر، سیستم سرمایش و گرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی و… وجود دارد.

همه این امکانات دست به دست هم داده‌اند تا بهترین امکانات را دراختیار مهمانان هتل قرار دهد. یکی از بهترین روش‌ها برای رزرو این هتل، رزرو هتل استقلال علی بابا است.

موقعیت مکانی

این هتل در موقعیت مکانی ایده‌آلی قرار گرفته و برای همین می‌توانید از آن دسترسی آسانی به مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری داشته باشید. هتل استقلال در تقاطع بزرگراه شهيد چمران و خیابان ولی عصر، چهارراه پارک وی واقع شده است.

روش رزرو هتل استقلال

یکی از بهترین روش‌ها برای رزرو هتل و اقامتگاه، رزرو به‌صورت آنلاین است. می‌توانید در خانه و بدون محدودیت زمان اقامتگاه در هرکدام از شهرها را زررو کنید. فقط باید حواستان باشدف سایتی را انتخاب کنید که خیال شما را از همه لحاظ‌ها مطمئن کند. یکی از بهترین وبسایت‌های حوزه گردشگری در کشور علی بابا است. این شرکت فعالیت خود را سال 1393 آغاز کرد و درحال حاضر بزرگترین شرکت در این حوزه محسوب می‌شود.

 

با رفتن به وبسایت علی بابا می‌توانید همه چیز را درباره اقامتگاه موردنظرتان مطالعه کرده و عکس‌های آن را ببینید که با اطلاعاتی کامل هتلی برای اقامتتان انتخاب کنید. یکی از بهترین روش‌هایی که برای رزرو هتل استقلال وجود دارد، رزرو هتل استقلال علی بابا است. این شرکت برای این‌که سود بیشتری داشته باشد، هیچ محدودیتی ایجاد نکرده و مانع استفاده از امکانات نمی‌شود. ممکن است بعضی از شرکت‌ها برای کاهش قیمت، امکانات تور را لغو کنند.

ما در این مطلب اطلاعاتی کامل درباره هتل استقلال و نحوه رزرو آن را به شما دادیم تا با مطالعه بتوانید این هتل را کامل بشناسید. اگر تجربه اقامت در این هتل لوکس را داشتید، نظراتتان را درباره آن با ما به‌اشتراک بگذارید.