درب های آرامستان بهشت محمدی سنندج در دوشنبه و پنجشنبه آخرسال بسته می شود به گزارش سایت خبری هاریکا از کانال خبری کردستان , رئیس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج از بسته شدن درب های آرامستان بهشت محمدی خبر داد و عنوان کرد: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان آیین […]

درب های آرامستان بهشت محمدی سنندج در دوشنبه و پنجشنبه آخرسال بسته می شود

به گزارش سایت خبری هاریکا از کانال خبری کردستان , رئیس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج از بسته شدن درب های آرامستان بهشت محمدی خبر داد و عنوان کرد: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان آیین زیارت اهل قبور در روزهای پایانی سال به ویژه آخرین دوشنبه و پنجشنبه سال برگزار نخواهد شد.

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج  گفت: هرساله براساس سنت دیرینه شهروندان در روزهای پایانی سال جهت زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت محمدی مراجعه می نمودند.

عباس کریمیان بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال نیز به مثابه سال گذشته تمهیداتی در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی اندیشیده شده است.

وی از بسته شدن درب های آرامستان بهشت محمدی سنندج و ممنوعیت تردد خبر داد و عنوان کرد: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان آیین زیارت اهل قبور در روزهای پایانی سال به ویژه آخرین دوشنبه و پنجشنبه سال برگزار نخواهد شد.