حتی تصور رزرو تور کیش از یک آژانس گردشگری که به فکر کسب سود و گران فروختن تور‌ها نیست، برای مسافران لذت بخش است. چه برسد به اینکه آژانس گردشگری مانند یک دوست، نیاز شما برای سفر به کیش را تشخیص دهد و دقیقا خدمات متناسب با سلیقه‌تان را برای سفر فراهم کند. شما می‌توانید […]

حتی تصور رزرو تور کیش از یک آژانس گردشگری که به فکر کسب سود و گران فروختن تور‌ها نیست، برای مسافران لذت بخش است. چه برسد به اینکه آژانس گردشگری مانند یک دوست، نیاز شما برای سفر به کیش را تشخیص دهد و دقیقا خدمات متناسب با سلیقه‌تان را برای سفر فراهم کند. شما می‌توانید با استفاده از معیار‌های مناسب،‌ آژانس گردشگری مورد اعتمادتان را پیدا کنید. فقط کافیست این معیار‌ها را بشناسید.

سلیقه شما در دستان فروشنده تور کیش حرفه‌ای است

فروشنده حرفه‌ای کیش، مو به مو نظر شما را درباره جزئیات سفر و خدمات مورد نیازتان می‌پرسد. از همسفران‌ شما و وضعیت جسمی‌شان تا سلیقه‌ شما در مورد ساعت حرکت از مبدا و رسیدن به مقصد و موقعیت هتل در کیش را مورد پرسش قرار می‌دهد. در نتیجه می‌تواند سفر راحتی برای شما فراهم کند. همچنین اگر در طول سفر،‌ مشکلی در مورد هواپیما، هتل و خدمات تور پیش بیاید، به دلیل آنکه سلیقه شما را از قبل می‌داند، به راحتی می‌تواند سفرتان را پشتیبانی و مشکل را حل می‌کند.

تفاوت فروشنده‌های آماتور و حرفه‌ای تور کیش

فروشنده‌های آماتور در قدم اول مکالمه با شما می‌خواهند بودجه‌ سفرتان را بدانند. در حالی که فروشنده حرفه‌‌ای به دنبال درک انتظارات‌تان از اتاق هتل است. اگر فروشنده تور کیش نتواند سلیقه شما را درک کند چگونه می‌تواند خدماتی برای سفرتان به شما بفروشد که از آن راضی باشید؟ پس اولین معیار برای تشخیص فروشنده تور کیش مورد اعتماد و حرفه‌ای، سوالاتی است که فروشنده از شما می‌پرسد. در صورت تمایل فروشنده به درک سلیقه شما در سفر، می‌توانید اولین قدم برای اعتماد کردن به فروشنده را بردارید.

خلاصه‌ای از ویژگی‌های فروشنده‌های آماتور

  • فروشنده غیر حرفه‌ای به دنبال درک هدف شما از سفر نیست
  • فقط قصد فروش تور کیش به شما را دارد
  • به دنبال اطلاع از بودجه شما برای رزرو تور کیش است
  • بلیط هواپیما و اتاق هتل را بر اساس ارزان قیمت بودن برای شما رزرو می‌کند
  • درباره کیفیت هتل و پرواز به شما اطلاعات نمی‌دهد

چگونه از شَرِ مشکلات سفر با تور کیش خلاص شوید؟

قبل از پیدا کردن آژانس گردشگری خوب، باید نیاز‌هایتان طی سفر را تشخیص دهید. برای مثال هتل‌ مورد نظرتان را باید از نظر کیفیت اتاق‌ها، امکانات عمومی هتل و خدمات خاص (مانند اتاق کنفرانس جلسات اداری یا امکانات رفت و آمد معلولین) مورد نیازتان انتخاب کنید. از طرف دیگر، خیلی از فروشندگان از شما نمی‌پرسند که به چه نوع هتلی نیاز دارید. پس قدم دوم، مطلع کردن فروشنده تور کیش از نیاز‌هایتان در سفر است. در اینصورت اگر فروشنده اطلاعات کافی را داشته باشد به شما هواپیما و هتل متناسب با نیازتان را معرفی می‌کند. با اینکار اکثر مشکلات سفرتان به کیش و نارضایتی از آژانس‌های گردشگری به صفر نزدیک می‌شود.

از نحوه برگزاری سفرتان به کیش آگاه باشید

بخشی از نارضایتی مسافران از آژانس‌های گردشگری و تورهای کیش، به دلیل عدم آگاهی آنان از شرایط سفر به کیش است. مثلا خیلی از مسافران بدون آگاهی از شرایط سفر زمینی به کیش، بخاطر قیمت ارزان‌ آن نسبت به سفر هوایی، با تور زمینی کیش سفر می‌کنند. اما در حین سفر با مشکلاتی مانند طولانی بودن مسیر سفر و خستگی راه مواجه می‌شوند. در نتیجه فروشنده تور کیش را مقصر می‌دانند. در حالی که با اطلاع از مشکلات فراوان سفر زمینی به کیش، به فکر رزرو تور هوایی کیش می‌افتند. پس آگاهی شما از نحوه برگزاری سفرتان با تور در رضایت شما از سفر موثر است.

قیمت یا کیفیت تور کیش؟ مسئله این است

ممکن است فقط با 500.000 تومان هزینه بیشتر، تجربه سفرتان به کیش زیر و رو شود. اما خیلی از مسافران با جستجو ارزان‌ قیمت‌ترین تور کیش، کاهش هزینه‌های سفر را بر نیاز‌هایشان ارجحیت می‌دهند. اگر شما هم چنین معیاری برای رزرو تور کیش داشته باشید، احتمال کاهش کیفیت سفرتان زیاد است. تمرکز روی قیمت تور کیش را از ذهن‌تان دور بریزید و به جای آن روی خواسته‌های‌تان از سفر به کیش تمرکز کنید.

قبل از رزرو تور کیش مشاوره سفر دریافت کنید

ممکن است ندانید که دقیقا به چه امکاناتی در سفرتان نیاز دارید. در این صورت با توضیح دادن هدف و شرایط‌تان در سفر به مشاوران تور کیش، می‌توانید هتل و پرواز مورد نیازتان را پیدا کنید. یکی از خدمات آژانس‌های گردشگری مشاوره قبل از سفر است. همچنین نهال گشت به مسافران خود مشاوره رایگان و کاملی برای رزرو تور کیش ارائه می‌کند. شما با دریافت مشاوره رایگان با یک تیر چند هدف را می‌زنید:

  1. با دریافت مشاوره به پاسخ سوالات‌تان درباره کیفیت هواپیما، ساعت‌های پرواز و هتل‌های مورد نظرتان دست می‌یابید.
  2. وقتی از کارشناسان سوال بپرسید آن‌ها می‌توانند سلیقه سفر شما را درک کنند و متناسب با خواسته‌هایتان خدمات سفر را پیشنهاد دهند.
  3. در حین مشاوره اگر به پاسخ‌ سوال‌هایتان برسید و متوجه شوید که کدام خدمات سفر به کیش مناسب شماست، در واقع یک فروشنده حرفه‌ای تور کیش را پیدا کرده‌اید که خیالتان را از سفر به کیش راحت می‌کند.

نهال گشت آماده خدمت رسانی به مسافران کیش است

کارشناسان تور کیش نهال گشت در انتظار تماس شما برای ارائه مشاوره رایگان جهت سفرتان به کیش هستند. کافیست با شماره 026-1830 تماس بگیرید. همچنین برای مشاهده قیمت‌ها و رزرو تور لحظه آخری کیش به نشانی nahalgasht.com  مراجعه کنید.