توزیع ۷ تن گوشت مرغ گرم فردا در زاهدان   به گزارش سایت خبری هاریکا از اخبار سیستان و بلوچستان ،دادیار حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان از توزیع ۷ تن گوشت مرغ گرم در زاهدان خبر داد. ابوالفضل احمدزاده گفت: به منظور تنظیم بازار و سهولت دسترسی شهروندان، فردا ۷ تن‌گوشت مرغ گرم در […]

توزیع ۷ تن گوشت مرغ گرم فردا در زاهدان

 

به گزارش سایت خبری هاریکا از اخبار سیستان و بلوچستان ،دادیار حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان از توزیع ۷ تن گوشت مرغ گرم در زاهدان خبر داد.

ابوالفضل احمدزاده گفت: به منظور تنظیم بازار و سهولت دسترسی شهروندان، فردا ۷ تن‌گوشت مرغ گرم در زاهدان توزیع می شود.

احمدزاده اضافه کرد : در زاهدان ۳۴ عامل توزیع گوشت مرغ به قیمت یارانه ای وجود دارد که علاوه بر تقسیم این ۷ تن گوشت گرم، روزانه ۵۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد نیز به آنها تحویل داده می شود تا بین شهروندان توزیع کنند.
وی تاکید‌کرد: به‌منظور‌جلوگیری از معطلی‌مردم در صف‌های طولانی، ساعات مشخصی برای توزیع‌گوشت‌مرغ تعیین شده که از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح گوشت گرم و ۱۲ تا ۱۴ نیز گوشت منجمد توزیع خواهد شد که این روند تا رسیدن بازار به آرامش نسبی ادامه دارد.
احمدزاده دادیار حقوق عامه دادستانی مرکز استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سهمیه‌اختصاص یافته به‌مباشرین تنها برای‌توزیع میان‌شهروندان و‌مصرف کننده واقعی‌است‌ که در صورت مشاهده تخلف و توزیع‌به افراد غیر، با‌متخلفان برخورد قضایی‌می‌شود.