کشف ۱۰۰تن مرغ در شهرستان ری به گزارش سایت خبری هاریکا از کانال خبری تهران ,مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در بازدید سرزده از یک سردخانه در بخش کهریزک گفت:متاسفانه در این بازدید با موارد تخلف متعددی روبرو شدیم که می‌تواند یکی از دلایل نابسامانی بازار گوشت مرغ باشد. احمد جعفری نسب ادامه داد […]

کشف 100تن مرغ در شهرستان ری

به گزارش سایت خبری هاریکا از کانال خبری تهران ,مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در بازدید سرزده از یک سردخانه در بخش کهریزک گفت:متاسفانه در این بازدید با موارد تخلف متعددی روبرو شدیم که می‌تواند یکی از دلایل نابسامانی بازار گوشت مرغ باشد.

احمد جعفری نسب ادامه داد : در این سرخانه مشاهده کردیم که حدود ۱۰۰ تن مرغ منجمد که نیاز جدی این روز‌های بازار مصرف است از دو ماه قبل بدون داشتن هیچ گونه مجوزی از مراکز ذیصلاح در این محل نگه داری واحتکار شده است.

وی به سردخانه ها و مراکز نگهداری این کالاهای اساسی هشدار داد: “افرادی که در این شرایط اقتصادی کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار و پنهان می کنند و به دنبال سود هستند باید بدانند که مجازات سنگینی را متحمل می شوند.”

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستانهای استان تهران خاطرنشان کرد: این پرونده به همراه سایر پرونده های احتکار در حال پیگیری و صدور حکم بررسی می شود و بلافاصله حکم نهایی صادر می شود.

بازرس اداره سکوت شهرستان ری همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام این مرغهای منجمد احتکار شده توقیف و ضبط می شوند ، افزود: این مرغ ها پس از صدور رای نهایی با نرخ مصوب بین مردم توزیع می شوند.

امین شفیعی اظهار داشت: از مردم می خواهیم در صورت احتکار و خودداری از فروش کالاهای مورد نیاز مردم ، تخلفات را به سامانه 135 سازمان تعزیرات حکومتی و 124 وزارت صنعت ، معدن و تجارت اعلام کنند.

گشت های مشترک سازمان تعزیرات و اداره صنعت و معدن با همکاری پلیس و دادگستری های شهرستان های استان تهران از ۱۵ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.