پیش بینی وضعیت هوای اردبیل طی روزهای آینده به گزارش پیش بینی وضعیت هوای اردبیل طی روزهای آینده بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد تا بعد از ظهر روز دوشنبه (۳ آبان) جوی نسبتاً پایدار در غالب مناطق استان حاکم خواهد بود. بر این اساس آسمان طی مدت مذکور صاف تا نیمه ابری […]

پیش بینی وضعیت هوای اردبیل طی روزهای آینده

به گزارش پیش بینی وضعیت هوای اردبیل طی روزهای آینده بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد تا بعد از ظهر روز دوشنبه (۳ آبان) جوی نسبتاً پایدار در غالب مناطق استان حاکم خواهد بود. بر این اساس آسمان طی مدت مذکور صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد (گاهی تند) پیش بینی می شود.

🔹 هرچند با توجه به گذر امواج کم دامنه و ناپایدار تراز میانی جو در برخی از نواحی مرکزی و جنوبی استان رشد ابر و رگبار پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود.

🔹 از نظر دمایی نیز تا روز دوشنبه هفته جاری دمای هوا تغییرات قابل توجهی نخواهد داشت و معمولاً در طول روز نسبتاً مطبوع و پاییزی بوده اما در ساعات شبانه و صبحگاهی در برخی مناطق مرکزی و جنوبی استان حتی به زیر صفر درجه سلسیوس نیز خواهد رسید.

🔹لازم بذکر است که از اواخر روز دوشنبه سامانه بارشی نسبتاً فعال و سردی استان را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

🔹 با نفوذ این سامانه شاهد آسمانی ابری، مه آلود توام با وزش باد خزری (گاهی تند)، کاهش محسوس دمای هوا و بارش باران و برف در غالب مناطق استان خواهیم بود.

🔹 لذا به هم استانی های محترم توصیه می شود هشدار سطح زرد شماره ۲۵ هواشناسی استان اردبیل را مورد توجه قرار دهند./هواشناسی استان اردبیل