آب و هوای سرچم به دلیل بارش برف جاده آب و هوای سرچم در گردنه ها شاهد یخ بندان خواهیم بود. آب و هوای سرچم به گزارش خبرگزاری هاریکا، کلیم اله وثوقی اظهار کرد: در آخرین روزهای زمستان شاهد بارش برف و باران در کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل هستیم. وی با بیان اینکه میزان […]

آب و هوای سرچم

به دلیل بارش برف جاده آب و هوای سرچم در گردنه ها شاهد یخ بندان خواهیم بود. آب و هوای سرچم به گزارش خبرگزاری هاریکا، کلیم اله وثوقی اظهار کرد: در آخرین روزهای زمستان شاهد بارش برف و باران در کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل هستیم.

وی با بیان اینکه میزان بارش برف در برخی از شهرستان‌ها بین ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر گزارش شده است، افزود: با تلاش شبانه روزی راهداران خستگی ناپذیر کلیه و محورهای مواصلاتی باز است و تردد در آنها جریان دارد.

پیش بینی آب و هوا جاده سرچم

پیش بینی آب و هوا جاده سرچم دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی توصیه می‌کنیم هموطنان عزیزی که قصد عبور از محور کوهستانی استان اردبیل را دارند حتماً تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

وثوقی با اشاره به اینکه راههای روستایی نیز تا پایان امروز برف روبی می‌شود خاطرنشان کرد: ۶۰ اکیپ راهداری با ۴۳۰ نفر نیروی انسانی و ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری هم‌اکنون مشغول انجام عملیات راهداری زمستانی در جاده‌های استان اردبیل هستند.

پیش بینی آب و هوای جاده سرچم فردا

پیش بینی آب و هوای جاده سرچم فردا وی افزود: اکیپ‌های راهداری تا پایان تعطیلات نوروزی در گردنه‌ها و راهدارخانه‌های استان درحالت آماده باش کامل هستند و با همه توان در خدمت مردم و مسافران خواهد بود.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل از مردم و مسافران خواست قبل از سفر حتماً با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی مطلع شوند