پیش بینی وضعیت جوی استان اردبیل طی روزهای آینده  پیش بینی وضعیت جوی استان اردبیل طی روزهای آینده بر اساس نقشه های هواشناسی، از فردا (جمعه ۲۷ اسفند) با ورود سامانه ناپایدار جوی به منطقه، آسمان استان ابری شده و بتدریج بارش باران و برف آغاز می شود. 🔹 این سامانه سرد و بارشی تا […]

پیش بینی وضعیت جوی استان اردبیل طی روزهای آینده

 پیش بینی وضعیت جوی استان اردبیل طی روزهای آینده بر اساس نقشه های هواشناسی، از فردا (جمعه ۲۷ اسفند) با ورود سامانه ناپایدار جوی به منطقه، آسمان استان ابری شده و بتدریج بارش باران و برف آغاز می شود.

پیش بینی آب و هوا

🔹 این سامانه سرد و بارشی تا روز سه شنبه هفته آینده (مصادف با روز دوم فروردین ۱۴۰۱) در استان فعال بوده و ضمن تداوم هوای سرد زمستانه در بیشتر مناطق استان سبب بارش متناوب باران و برف خواهد شد.

🔹 طی این مدت آسمان استان غالباً ابری گاهی مه آلود و توام با هوای سرد ( در مناطق مرکزی و جنوبی استان با کمینه دمای زیر صفر ) پیش بینی می شود.

🔹اوج بارش از ظهر فردا تا ظهر شنبه هفته آینده بوده و تمرکز بارش باران و برف، در مناطق شمالی (غالباً بصورت باران) و در نوار شرقی استان بویژه در شهرستان های گرمی و نمین (غالباً به صورت برف) انتظار می رود.

⚠️ از اینرو جهت جلوگیری از خسارت های احتمالی توجه به هشدارهای هواشناسی توصیه می شود. /هواشناسی استان اردبیل