پیام مدیر آموزش‌ و پرورش‌ شهرستان مشگین شهر به‌مناسبت‌فرارسیدن سال‌جدید به گزارش سایت خبری , در کانال خبری مشگین شهر ذکر شده , قربان پناهی در پیامی فرا رسیدن بهار طبیعت، آغاز سال نو و اعیادشعبانیه را به دانش آموزان، فرهنگیان و مردم شریف شهرستان مشگین شهر تبریک گفت. به گزارش روابط‌عمومی مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان […]

پیام مدیر آموزش‌ و پرورش‌ شهرستان مشگین شهر به‌مناسبت‌فرارسیدن سال‌جدید

به گزارش سایت خبری , در کانال خبری مشگین شهر ذکر شده , قربان پناهی در پیامی فرا رسیدن بهار طبیعت، آغاز سال نو و اعیادشعبانیه را به دانش آموزان، فرهنگیان و مردم شریف شهرستان مشگین شهر تبریک گفت.

به گزارش روابط‌عمومی مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان مشگین شهر،متن پیام به شرح زیر است:

به نام نقش‌بند آفرینش

🌸یا مقلب‌القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال🌸

بهار جلوه‌ای از قدرت لایزال الهی و نویدبخش عطر گل‌های بهاری و رویش جلوه‌های رحمانی و تجدید حیات طبیعت و یادآور معاد جسمانی است. ان‌شاءالله امسال تقارن حلول سال جدید با اعیاد شعبانیه و میلاد قطب عالم امکان حضرت ولی‌عصر(عج) و میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) خیروبرکت فراوان برای ملت بزرگ ایران عزیز اسلامی و مردم شریف شهرستان مشگین شهر به ارمغان خواهد آورد.

اینجانب در آستانه سال نو و آغاز قرن جدید، فرارسیدن فصل بهار را به مردم شریف شهرستان مشگین شهر و به‌ویژه دانش‌آموزان عزیز، اولیای ارجمندشان و فرهنگیان گران‌قدر که در این یک سال شیوع ویروس کرونا با فعالیت در فضای مجازی همواره چراغ آموزش‌وپرورش را فروزان نگه داشتند، تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و امیدوارم با یاری حضرت حق و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف و پیروی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، در پیمودن مسیر رشد و تعالی و پاسداری از آرمان‌های والای نظام جمهوری اسلامی ایران و شهدای بلندمرتبه و تحقق اهداف بلند تعلیم و تربیت پیروز و سربلند باشیم.

🌷قربان پناهی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مشگین شهر