بارش برف خسارتی به باغات مشگین شهر وارد نکرده است به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار مشگین شهر بارش برف خسارتی به باغات مشگین شهر وارد نکرده است به گزارش خبرنگار هاریکا، عبدالله بنی‌هاشم شامگاه چهارشنبه در جلسه بررسی خسارات برف روز گذشته در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: بارش برف کشاورزان و […]

بارش برف خسارتی به باغات مشگین شهر وارد نکرده است

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار مشگین شهر بارش برف خسارتی به باغات مشگین شهر وارد نکرده است به گزارش خبرنگار هاریکا، عبدالله بنی‌هاشم شامگاه چهارشنبه در جلسه بررسی خسارات برف روز گذشته در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: بارش برف کشاورزان و باغداران را به داشتن سالی پر بار امیدوار کرده است.
وی خاطرنشان کرد: بارش برف که میزان آن در ارتفاعات شهرستان مشگین‌شهر بیش از نیم متر و در مناطق شهری حدود ۲۰ سانتی‌متر است سبب خوشحالی دامداران، کشاورزان و باغداران منطقه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی مشگین‌شهر

مدیر جهاد کشاورزی مشگین‌شهر گفت: درختان میوه منطقه اصطلاحاً از خواب زمستانی بیدار نشده‌اند و بارش برف در این فصل از سال خسارتی به باغات منطقه وارد نکرده است.
در این جلسه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشگین‌شهر نیز اظهار کرد: گروه‌های برفروبی این اداره نسبت به برفروبی و بازگشایی راه‌های ارتباطی ۱۳۷ روستای این شهرستان اقدام کردند.
رضا فرج‌پور افزود: از نخستین ساعات بارش برف در این شهرستان گروه‌های برفروبی با استقرار در جاده‌های برون‌شهری نسبت به برفروبی اقدام کرده‌اند و تاکنون هیچ مشکلی در ترددهای بین‌شهری گزارش نشده است.
وی با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی و احتمال بارش مجدد برف در روزهای آتی اظهار کرد: تمامی امکانات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشگین‌شهر بسیج شده است. امیدوارم خبر بارش برف خسارتی به باغات مشگین شهر وارد نکرده است براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-17 12:47:11