نخستین تصویر از شهید بهشتی در فیلم سینمایی «ضد» به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری نخستین تصویر از شهید بهشتی در فیلم سینمایی «ضد»  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی پروژه، به مناسبت سالگرد فاجعه هفتم تیر، تیزری با محوریت بازنمایی حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری و نخستین تصویر […]

نخستین تصویر از شهید بهشتی در فیلم سینمایی «ضد»

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری نخستین تصویر از شهید بهشتی در فیلم سینمایی «ضد»  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی پروژه، به مناسبت سالگرد فاجعه هفتم تیر، تیزری با محوریت بازنمایی حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری و نخستین تصویر از شهید بهشتی در فیلم سینمایی «ضد» دومین ساخته امیرعباس ربیعی به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی رونمایی شد.
«ضد» به قلم حسین تراب‌نژاد یک درامِ سیاسی است که داستان یک عشق را در دلِ حوادث سیاسی روایت می‌کند. این فیلم سعی کرده حوادث پرالتهاب زمستان ۵۹ تا تابستان ۶۰ ایران را به نمایش بکشد.
مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، مجید پتکی، روزبه رئوفی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و امین خانی بازیگران اصلی این فیلم هستند.
فیلم سینمایی «ضد» برای نخستین بار در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و نامزد دریافت ۷ سیمرغ و برنده ۲ سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد و بهترین طراحی صحنه شد.
این فیلم تولید شده در موسسه فرهنگی هنری وصف صبا و محصول سازمان سینمایی سوره، بزودی به اکران عمومی خواهد رسید. ساخت این تیزر را امید میرزایی برعهده داشته است. امیدوارم براتون خبر   نخستین تصویر از شهید بهشتی در فیلم سینمایی «ضد» براتون مفید بوده باشه

 
2022-06-28 18:10:20