«موقعیت مهدی» در اکران مردمی نیم میلیاردی شد/ نمایش در بهشت زهرا به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «موقعیت مهدی» در اکران مردمی نیم میلیاردی شد/ نمایش در بهشت زهرا  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی عمار، فیلم «موقعیت مهدی» که اخیراً توسط مقام معظم رهبری موردتمجید قرار گرفته […]

«موقعیت مهدی» در اکران مردمی نیم میلیاردی شد/ نمایش در بهشت زهرا

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «موقعیت مهدی» در اکران مردمی نیم میلیاردی شد/ نمایش در بهشت زهرا  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی عمار، فیلم «موقعیت مهدی» که اخیراً توسط مقام معظم رهبری موردتمجید قرار گرفته تاکنون در ۴۵۰ سانس اکران مردمی، مهمان نگاه ۳۵ هزار مخاطب بوده است.
با همت اکران کنندگان مردمی عمار، فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» همزمان با اکران سینمایی تاکنون در بیش از ۴۰ روستای کشور به نمایش درآمده است.
پراکندگی اکران روستایی فیلم «موقعیت مهدی» از شمال تا جنوب ایران بوده است، و روستاهایی نظیر شم‌آباد (خراسان رضوی)، کوه‌زر (سمنان)، روستای برگه (مازندران) فروش بیش از یک میلیون تومانی در یک سانس داشته‌اند و استان آذربایجان غربی با ۲۳ اکران روستایی بیشترین اکران روستایی این فیلم را داشته است.
از دیگر نکات جالب توجه اکران‌های مردمی اخیر، انتخاب بهشت زهرای تهران به عنوان مکان اکران فیلمی بود که راوی زندگی یکی از شهدای شاخص کشور است.
به مناسبت هفته هنر انقلاب، از ۲۰ تا ۳۱ فروردین، این فیلم با شرایط ویژه‌ای در اختیار علاقه‌مندان به اکران قرار می‌گیرد. جهت اطلاع از این شرایط و ثبت درخواست اکران مردمی می‌توانید به نشانی Ekranmardomi.ir مراجعه کنید. امیدوارم براتون خبر   «موقعیت مهدی» در اکران مردمی نیم میلیاردی شد/ نمایش در بهشت زهرا براتون مفید بوده باشه

 
2022-04-12 17:21:24