قهرمان پروری محور فیلم «نفس‌های تو» است به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری قهرمان پروری محور فیلم «نفس‌های تو» است  به گزارشهاریکا خبر، عباس عمرانی در حاشیه جشنواره کودک و نوجوان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهترین تولیدات سینمای کودک مربوط به دهه ۶۰ است، فیلم‌هایی که با استقبال خوب به […]

قهرمان پروری محور فیلم «نفس‌های تو» است

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری قهرمان پروری محور فیلم «نفس‌های تو» است  به گزارشهاریکا خبر، عباس عمرانی در حاشیه جشنواره کودک و نوجوان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهترین تولیدات سینمای کودک مربوط به دهه ۶۰ است، فیلم‌هایی که با استقبال خوب به نمایش عمومی درآمد. هرچه از آن دوران دور شدیم سینمای کودک کم‌رنگ‌تر شد و شاید تولیدات ساخته شده به‌خوبی نمایش داده نشده است.
وی با بیان اینکه انتخابم، ساخت فیلم برای کودکان و نوجوانان بوده است، گفت: ایده‌های مختلفی برای فیلمنامه‌نویسی مرتبط با دنیای کودکان وجود دارد. فراز و نشیب‌های دنیای این نسل سبب می‌شود تا بتوانیم موضوعات زیادی را برای ساخت فیلم موردتوجه قرار دهیم.
کارگردان فیلم سینمایی نفس‌های تو گفت: همواره یک ایده در ذهنم بود مبنی بر اینکه چطور می‌شود چند کودک و نوجوان به یک معلم، بزرگسال یا فردی که به آن‌ها کمک کرده، یاری کنند و پاسخ محبت‌های او را بدهند و همیشه به دنبال این بودم که فیلمی با این مضمون بسازم.
وی ادامه داد: فیلم «نفس‌های تو» براین‌اساس ساخته شده که بدانیم چطور می‌شود یک انسان نفس‌های خود را به دیگری تقدیم کند؟ نمی‌خواستم قصه را لو بدهم، اما سوال این بود که چطور بچه‌ها باید به معلمشان کمک کنند تا اتفاق تلخی برای او نیفتد.
عمرانی اظهار کرد: قهرمانان این فیلم و شخصیت‌هایی که قصه حول محور آن‌هاست، خردسال هستند و بچه‌ها در این سن باشخصیت داستان هم‌ذات‌پنداری می‌کنند و به‌خاطر وجهه‌ای که در سینمای ما مغفول است، یعنی قهرمان‌پروری، به دنبال این بودم که در داستان نفس‌های تو این موضوع را موردتوجه قرار دهم. امیدوارم براتون خبر   قهرمان پروری محور فیلم «نفس‌های تو» است براتون مفید بوده باشه

 
2023-10-09 16:56:42