«سی صد» در سعدآباد روی صحنه می‌رود/ حضور ستارگان سینما و موسیقی به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «سی صد» در سعدآباد روی صحنه می‌رود/ حضور ستارگان سینما و موسیقی  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی پروژه، کنسرت – نمایش «سی‌صد» کاری از سهراب پورناظری به کارگردانی امیر جدیدی، […]

«سی صد» در سعدآباد روی صحنه می‌رود/ حضور ستارگان سینما و موسیقی

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «سی صد» در سعدآباد روی صحنه می‌رود/ حضور ستارگان سینما و موسیقی  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی پروژه، کنسرت – نمایش «سی‌صد» کاری از سهراب پورناظری به کارگردانی امیر جدیدی، آهنگ‌سازی تهمورس پورناظری، خوانندگی رضا بهرام و حضور تعدادی از ستارگان سینما و تلویزیون در کاخ سعد آباد اجرا می‌شود.
در این اثر بازیگرانی چون بهرام رادان، امیر جدیدی، هاریکاان غفوریان، غزل شاکری، دل‌نیا آرام و… به‌عنوان بازیگر حضور دارند.
علاوه بر آن تعدادی از چهره‌های شناخته‌شده‌ی تئاتر و سینما نیز به عنوان بازیگرانِ روی پرده در این اثر که تهیه‌کنندگی آن را «محمد حسین توتون‌چیان» برعهده دارد، ایفای نقش می‌کنند.
پروژه سی صد قرار است در خرداد و تیر ماه سال جاری در مجموعه تاریخی سعدآباد تهران به روی صحنه برود.
«سی‌صد» بر اساسِ نوشته از «ری بردبری» طراحی و تدوین شده است و به موضوع کتاب‌سوزی و نسل‌کشی مغول‌ها در نیشابور می‌پردازد. ایجاد کنش در بطن ذهنِ مخاطب در حفظِ زبان ملی ایرانیان به عنوان مرکزِ یک‌پارچگی سرزمین، و پیوند دوباره جوانان با موسیقی و شعر اصیل یکی دیگر از مهم‌ترین اهدافِ این پروژه است.
این اثر را می‌توان به نوعی پاسخی به فیلم ضد ایرانی «سیصد» دانست. امیدوارم براتون خبر   «سی صد» در سعدآباد روی صحنه می‌رود/ حضور ستارگان سینما و موسیقی براتون مفید بوده باشه

 
2022-05-28 14:11:15