دستگیری کلاهبردار ۲۷ میلیاردی زنجانی به گزارش کانال خبری ایران از اخبار زنجان ،سردار رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی استان زنجان گفت : فردی که مبادرت به کلاهبرداری ۲۷۰ میلیارد ریالی در زنجان کرده بود از سوی ماموران پلیس آگاهی این استان به دام قانون افتاد. سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وصول یک فقره پرونده […]

دستگیری کلاهبردار 27 میلیاردی زنجانی

به گزارش کانال خبری ایران از اخبار زنجان ،سردار رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی استان زنجان گفت : فردی که مبادرت به کلاهبرداری ۲۷۰ میلیارد ریالی در زنجان کرده بود از سوی ماموران پلیس آگاهی این استان به دام قانون افتاد.

سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وصول یک فقره پرونده کلاهبرداری به پلیس آگاهی این استان مبنی بر پیش فروش و واگذاری آپارتمان به افراد مختلف، بلافاصله موضوع به منظور بررسی به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی زنجان قرار گرفت.

وی اظهار داشت عوامل پلیس آگاهی زنجان با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیس، متهم این پرونده را در جزیره کیش مورد شناسایی قرار دادندکه پس از هماهنگی قضایی و با همکاری ماموران آگاهی کیش، دستگیر و به زنجان انتقال یافت.

سردار جهانبخش تصریح کرد: میزان کلاهبرداری با توجه به نظر کارشناسان مبلغ ۲۷۰ میلیارد ریال است که متهم پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.