توزیع ۳۴ تن گوشت منجمد در بازار زنجان به گزارش کانال خبری ایران از اخبار زنجان ،ناصر فغفوری  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از توزیع ۳۴ تن گوشت منجمد، ۹۰۰ تن برنج هندی و عرضه مرغ گرم در استان با قیمت مصوب ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان خبر داد. وی با اشاره […]

توزیع ۳۴ تن گوشت منجمد در بازار زنجان

به گزارش کانال خبری ایران از اخبار زنجان ،ناصر فغفوری  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از توزیع ۳۴ تن گوشت منجمد، ۹۰۰ تن برنج هندی و عرضه مرغ گرم در استان با قیمت مصوب ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز به مناسبت ماه رمضان توزیع اقلام اساسی صورت گرفت، افزود: در این ایام شکر در استان به گونه‌ای توزیع شد که به طور میانگین برای هر خانوار زنجانی دو بسته یک کیلویی شکر در سطح بازار موجود بود.

وی با اشاره به تامین 9 هزار تن شکر مورد نیاز واحدهای قندریزی افزود: شکر مورد نیاز این واحدها بدون هیچ محدودیتی در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

فغفوری با بیان اینکه ظرفیت تولید قند سه برابر نیاز استان است،افزود : پیش‌بینی شده با توجه به ظرفیت تولید قند استان، تا پایان شهریور ماه قند مورد نیاز استان به قیمت مصوب عرضه شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از توزیع ۳۴ تن گوشت منجمد، ۹۰۰ تن برنج هندی و عرضه مرغ گرم استان با قیمت مصوب ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان در این ایام خبر داد.

وی یادآور شد: اقلام اساسی از طریق اتحادیه‌های مربوطه، مباشران شهرستانی، فروشگاه‌های بزرگ و تعاونی‌های مصرف در سطح استان توزیع شده است.

وی در خصوص توزیع روغن خوراکی مورد نیاز مردم گفت: به طور کلی یک هزار و ۲۵۰ تن روغن خوراکی در استان توزیع شد که ۱۵۰ تن از این میزان توسط شرکت روغن نباتی جهان تامین و به بازار تزریق شد.