حضور ۲۲ اکیپ در بازار به منظور کنترل تخلفات به گزارش کانال خبری ایران از کانال اخبار زنجان ،ناصر فغفوری  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به حضور ۲۲ اکیپ در بازار به منظور کنترل تخلفات گفت: در این راستا ۳۰ بازرس در استان فعالیت دارند. وی با اشاره به افزایش […]

حضور 22 اکیپ در بازار به منظور کنترل تخلفات

به گزارش کانال خبری ایران از کانال اخبار زنجان ،ناصر فغفوری  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به حضور 22 اکیپ در بازار به منظور کنترل تخلفات گفت: در این راستا 30 بازرس در استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به افزایش نیاز مردم به بعضی از اقلام پرمصرف ویژه ایام ماه رمضان تاکید کرد که هیچ‌گونه کمبودی در عرضه کالاهای اساسی وجود ندارد و به هیچ عنوان افزایش قیمت صورت نمی‌گیرد، گفت: همچنین در صورت مشاهده هر گونه افزایش قیمت توسط بازرسان، برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان  اینکه در ایام ماه مبارک رمضان عمده بازرسی‌ها بر رعایت قیمت مصوب اقلام اساسی از قبیل برنج وارداتی هندی و تایلندی، شکر، قند و روغن است، افزود: نظارت بر رعایت قیمت بامیه و زولبیا در قنادی‌ها و نیز حلیم پزی‌ها در این ایام از دیگر وظایف گروه های بازرسی است.