جامعه آزمایشگاهی حلقه واسط میان تلاشگران عرصه سلامت است به گزارش هاریکا خبر , در بخش خبری سلامت ,به گزارش خبرگزاری هاریکا، در متن پیام سیدحیدر محمدی، به مناسبت روز آزمایشگاهیان، آمده است: سی ام فروردین، سالروز تولد حکیم جرجانی پزشک، پژوهشگر و آزمایشگر، نامدار ایرانی روز آزمایشگاه نامگذاری شده است. بی شک در روزهای […]

جامعه آزمایشگاهی حلقه واسط میان تلاشگران عرصه سلامت است

به گزارش هاریکا خبر , در بخش خبری سلامت ,به گزارش خبرگزاری هاریکا، در متن پیام سیدحیدر محمدی، به مناسبت روز آزمایشگاهیان، آمده است: سی ام فروردین، سالروز تولد حکیم جرجانی پزشک، پژوهشگر و آزمایشگر، نامدار ایرانی روز آزمایشگاه نامگذاری شده است.
بی شک در روزهای حساس شیوع کرونا، در کشور اهمیت کار و زحمات جامعه علوم آزمایشگاهی برای عموم جامعه بیشتر و ملموس‌تر به چشم آمد، جامعه آزمایشگاهی، تمام قد در کنار ملت ایران ایستاده و سرافراز و ایثارگرایانه به خدمت اهتمام ورزید.
جامعه آزمایشگاهی حلقه واسطی میان تمامی تلاشگران عرصه سلامت است و در نتیجه تلاش شبانه روزی آنان خطوط درمان و شفای درد مندان محقق گردد.
به پاس این تلاش‌ها، اینجانب فرا رسیدن روز آزمایشگاه را به تمامی همکاران خود در آزمایشگاه مرجع سازمان و معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور و همچنین کسانی که حرفه شأن علوم آزمایشگاهی است تبریک عرض کرده و برای همگی سلامت و موفقیت را آرزومندم. امیدوارم خبر  جامعه آزمایشگاهی حلقه واسط میان تلاشگران عرصه سلامت است براتون مفید بوده باشه