تنها ۳درصد از پروژه‌های مسکن مهر در کردستان باقی مانده است به گزارش سایت خبری هاریکا از اخبار کردستان ،ثابتی، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: تاکنون ۹۷ درصد از پروژه‌های مسکن مهر در این استان به بهره‌برداری رسیده و سه درصد باقی مانده آن هم در سال جاری به اتمام می‌رسد. محمدصدیق ثابتی به […]

تنها ۳درصد از پروژه‌های مسکن مهر در کردستان باقی مانده است

به گزارش سایت خبری هاریکا از اخبار کردستان ،ثابتی، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: تاکنون ۹۷ درصد از پروژه‌های مسکن مهر در این استان به بهره‌برداری رسیده و سه درصد باقی مانده آن هم در سال جاری به اتمام می‌رسد.

محمدصدیق ثابتی به اقدامات انجام شده در حوزه مسکن اشاره کرد و اظهار داشت: تعهد استان برای ساخت واحدهای مسکن مهر ۳۷ هزار و ۹۳۲ واحد بود که تاکنون ۳۶ هزار و ۶۳۲ واحد آن به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۶۴ واحد مسکن مهر افتتاح شد، اضافه کرد: در سال جدید تلاش ما براین است که که مانده واحدهای مسکن مهر راه به غیر از واحدهایی که دارای مشکل حقوقی هستند، به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان خاطر نشان کرد : محوطه سازی و آماده سازی سایت‌های مسکن مهر و بهبود شرایط زندگی در واحدها با تامین حداقل‌های ممکن از جمله هماهنگی با سازمان‌های خدمات‌رسان برای تامین آب، برق، گاز از جمله اقداماتی است که سال گذشته انجام شده است.