تصفیه خانه فاضلاب روستای نصیرآباد افتتاح می شود به گزارش سایت خبری هاریکا از اخبار زنجان ،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: پروژه تصفیه خانه فاضلاب روستای نصیرآباد در شهرستان خرمدره به عنوان نخستین روستا در استان زنجان در قالب پویش #هر-هفته-الف-ب-ایران افتتاح می شود. «علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: این پروژه از […]

تصفیه خانه فاضلاب روستای نصیرآباد افتتاح می شود

به گزارش سایت خبری هاریکا از اخبار زنجان ،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: پروژه تصفیه خانه فاضلاب روستای نصیرآباد در شهرستان خرمدره به عنوان نخستین روستا در استان زنجان در قالب پویش #هر-هفته-الف-ب-ایران افتتاح می شود.

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: این پروژه از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی و با اعتباری افزون بر 65 میلیارد ریالف خرداد ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

جزء قاسمی  با بیان اینکه 3 باب تصفیه خانه فاضلاب در روستاهای پری، تهم و نصیرآباد در استان زنجان در دست ساخت قرار دارد افزود: تصفیه خانه نصیرآباد جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 700 نفر را از خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برخوردار می سازد.

جزء قاسمی  تصریح کرد: تصفیه خانه فاضلاب نصیرآباد با سیستم لجن فعال و با تولید 15 لیتر پساب در ثانیه به بهره برداری می رسد.

جزء قاسمی یادآور شد: برای اجرای این پروژه 5 کیلومتر شبکه جمع آوری و 800 متر خط انتقال احداث شده است.

این مسئول، حفظ محیط زیست، ارتقاء بهداشت اجتماعی و بازچرخانی آب به طبیعت را از جمله آثار توسعه صنعت فاضلاب در جوامع عنوان کرده و گفت: پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب صرفاً جهت مصارف کشاورزی استفاده خواهد شد.