بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی و همسرش سلیمه قطبی بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی و همسرش سلیمه قطبی با عکس پسرش با عکس و ناگفته های شخصی او را می خوانید. با هاریکا خبر همراه باشید. هومن حاجی عبداللهی برای بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی همراه ما باشید. هومن حاجی عبداللهیمتولد ۲۳ تیر ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر و […]

بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی و همسرش سلیمه قطبی

بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی و همسرش سلیمه قطبی با عکس پسرش با عکس و ناگفته های شخصی او را می خوانید. با هاریکا خبر همراه باشید.

هومن حاجی عبداللهی

برای بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی همراه ما باشید. هومن حاجی عبداللهیمتولد 23 تیر 1354 در تهران، بازیگر و مجری است.

دانشجوی انصرافی رشته تئاتر دانشگاه تهران مرکز در سال 1372 است و دیپلم ریاضی فیزیک و هنرستان گرافیک رایانه ای دارد که مدتی صداپیشه پنگول هم بود.

 شروع بازیگری هومن حاجی عبداللهی

شروع بازیگری هومن حاجی عبداللهی

شروع بازیگری هومن حاجی عبداللهی بصورت جدی از سال 1371 وقتی 17 ساله بود با تئاتر «نصر لاله زار» شروع کرد سپس همین سال بعنوان سیاهی لشکر وارد سریال های تلویزیونی ش

از نوازندگی تا سردبیری رادیو از سال 1373 بصورت نیمه حرفه ای در بخش موزیک و نوازندگی ضر برای طعات ریتمیک برنامه «صبح جمعه» همکاری خود را در قامت نوازنده با رادیو شروع کرد.

سال 1377 هم بطور حرفه ای کار با باشگاه رادیویی جوان را آغاز کرد و سپس به سمت نویسندگی ، کارگردانی ،گویندگی و سردبیری کشیده شد.

از اجرا تا بازیگری هومن حاجی عبداللهی در سال 1379 وقتی 25 ساله بود با اجرای مسابقه «هفته به هفته» وارد قاب تلویزیون شد. او سال 1384 با فیلم «چند میگیری گریه کنی» وارد شبکه نمایش خانگی شد تا اینکه سال 1392 با سریال «پایتخت 2» به اوج شهرت رسید.

صداپیشگی عروسک در سال 1380 برنامه کودک «رنگین کمان» از شبکه پنج سینما بروی آنتن رفت که هومن حاجی عبداللهی صداپیشه عروسک «پنگول» بود.

بازیگر مهمان پایتخت

قرار نبود بیاید و بماند، قرار بود تنها در قسمتی ‌مهمان سریال «پایتخت» باشد اما به‌ قدری نقشش را شیرین بازی كرد كه عوامل سریال پایتخت خیلی زود تصمیم گرفتند رحمت خروس‌ باز را به یكی از بازیگران اصلی مجموعه بدل كنند چنین شد که بازیگر مهمان پایتخت به نقش اصلی تبدیل شد و این شاهکار بازیگری اش را به اثبات رساند.

ازدواج هومن حاجی عبداللهی

ازدواج هومن حاجی عبداللهی

من و همسرم در یک برنامه رادیویی با هم آشنا شدیم آن برنامه فضای خوبی فراهم كرد تا ما با یكدیگر آشنا شویم و پی به خصوصیات هم ببریم.

به همین خاطر خیلی زود تصمیم گرفتیم با هم ازدواج كنیم. سر انجام ازدواج هومن حاجی عبداللهی در 1 اسفند سال 81 ما پای سفره عقد نشستیم و سال 82 هم زندگی‌مان را زیر یک سقف شروع كردیم.

خانم سلیمه قطبی سال ها پیش بعنوان گوينده و مدير دوبلاژ کار می کرد تا اینکه با به دنیا آمدن فرزندشان دیگر خانه نشین شد.

شاید برایتان جالب باشد که در جشن عروسی مان تنها 15 نفر شامل پدر ، مادر ، خواهر ، برادر ، پدربزرگ و مادربزرگ هایمان بودند حضور داشتند.

جشن عروسی مان بسیار صمیمی بود و حسابی به همه ما خوش گذشت و شب عروسی هم رفتیم سینما فیلم دیدیم.

پسر هومن حاجی عبداللهی

جانان 10 سال بعد از ازدواج من و همسرم به دنیا آمد ، در طول این سال‌ ها من و همسرم از زندگی دونفره حسابی لذت بردیم و به هر جا دوست داشتیم سفر كردیم

حالا هم با تولد پسرم زندگی سه‌نفره ما شیرین تر شده است.

علاقه پسر هومن حاجی عبداللهی به کلاه قرمزی بعد از تولد پسرم جانان متوجه شدم تلاش 7 ساله‌ ام در مورد پنگول بیهوده بوده، چراكه پسرم علاقه زیادی به كلاه قرمزی دارد و توجه چندانی به پنگول نشان نمی‌ دهد. من هم مجبور شدم سی‌ دی كلاه قرمزی برای او بخرد.

رمز موفقیت هومن حاجی عبداللهی

طبق گفته وی رمز موفقیت هومن حاجی عبداللهی بیان کرد سعی کرده‌ ام آنطور که در زندگی شخصی‌ ام هستم جلوی دوربین ظاهر شوم هرگز ماسک و نقاب نزده‌ ام و رفتارم تصنعی نبوده است

اگر کسی من را در زندگی اجتماعی‌ ام بشناسد، می‌ تواند شهادت بدهد که من در زندگی خودم هیچ فرقی با جلوی دوربین ندارم هرگز نقش‌ آفرینی نکرده‌ ام و خوشحالم مردم نیز من را اینگونه باور کرده‌ اند.

او درباره بازیگر مورد علاقه‌ اش می گوید؛ «آل پاچینو» ، «رابرت دنیرو» و در ایران هم با احترام به همه مهدی هاشمی که واقعا جلوی دوربین بیداد می‌ کند.

سعی می کنم شاد باشم آدم شادی هستم ، حالمم خوبه ! پیش هرکی هم هستم سعی می کنم حالشو خوب کنم ، وقتی جایی هستم دوست دارم همه از بودنم حال کنند و شاد باشند

مجموعه تلویزیونی هومن حاجی عبداللهی

مجموعه تلویزیونی هومن حاجی عبداللهی

مجموعه تلویزیونی هومن حاجی عبداللهی شامل:

● پایتخت 2 – 1392

● پایتخت 3 – 1393

● پایتخت 4 – 1394

● آقا و خانم سنگی – 1393 – 1394

● بیمار استاندارد – 1395

● علی‌ البدل – 1396

● پایتخت 5 – 1397

● دختر گمشده – 1397

● نون خ 1 – 1398

● پایتخت 6 – 1399

● مستند امام هدایت – 1399

● خوشنام – 1401

سینمایی و ویدیویی هومن حاجی عبداللهی

بازی سینمایی و ویدیویی هومن حاجی عبداللهی :

● هفت بهار نارنج – 1400

● لب خط – 1399

● تورقوزآباد – 1398

● سامورایی در برلین – 1397

● پیشونی‌سفید 3 – 1397

● پیشونی‌سفید 2 – 1396

● گینس – 1393

● اختاپوس – 1390

● اگه میتونی منو بگیر – 1385

● چند می‌گیری گریه کنی – 1384

شبکه خانگی

● جوکر – 1400

● میدان سرخ – 1400

● نارگیل – 1399 (صداپیشه)

● شب های مافیا – 1399

مجری

● مسابقه تلویزیونی در صد ثانیه

● مسابقه تلویزیونی جام طلایی

● مسابقه تلویزیونی مار و پله

● مسابقه تلویزیونی پشت خط

● مسابقه گوی طلایی

● برنامه تلویزیونی مثلث

● برنامه تلویزیونی جشن رمضان

● برنامه تلویزیونی راه شب

● برنامه جمعه تعطیل نیست

● ویژه برنامه ب مثل بهار

● جنگ بهار باش