بهترین دوربین حرفه ای عکاسی ۲۰۲۲ علاقه مندان به عکاسی حرفه ای به تاثیر یک دوربین حرفه ای در کیفیت عکاسی و خلق اثرهای زیبا و ماندگار واقف اند، انتخاب یک دوربین هوشمند و حرفه ای با ویژگی های کاربردی مناسب در پیشرفت کار شما، تاثیری شگفت آور خواهد داشت، امروزه افراد زیادی به دنبال […]

بهترین دوربین حرفه ای عکاسی 2022

علاقه مندان به عکاسی حرفه ای به تاثیر یک دوربین حرفه ای در کیفیت عکاسی و خلق اثرهای زیبا و ماندگار واقف اند، انتخاب یک دوربین هوشمند و حرفه ای با ویژگی های کاربردی مناسب در پیشرفت کار شما، تاثیری شگفت آور خواهد داشت، امروزه افراد زیادی به دنبال انتخاب و خرید یک دوربین عکاسی خوب هستند اما با تنوع بالای دوربین های امروزی انتخاب نوع مناسب و کاربردی آن بسیار سخت شده است، برای آشنایی با یک دوربین عکاسی عالی و حرفه ای در سال 2022 و خرید مطمئن مدل مناسب کار شما، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی های یک دوربین عکاسی حرفه ای و مناسب:

ویژگی های بسیار زیادی در انتخاب یک دوربین مناسب خودتان دخیل هستند که در ابتدا شما باید با توجه به زمینه ی موردنیاز کاریتان و میزان استفاده ای که دارید دست به انتخاب بزنید، اما در کل چندین ویژگی در انتخاب یک دوربین عکاسی و فیلمبرداری خوب موثرند از جمله: کیفیت بالای لنز، حافظه به اندازه و مناسب، بدنه مقاوم، وزن مناسب و ترجیحا سبک جهت حمل بهتر، عمر طولانی باتری، سرعت بالا، سنسور بزرگ و حرفه ای، تجهیزات و لوازم جانبی کاربردی و متنوع.

با توجه به نکات بالا و انتظارات مناسب از یک دوربین عکاسی حرفه ای، پیشنهاد ما به شما خرید دوربین عکاسی نیکون وخرید دوربین عکاسی کانن است، این سری از دوربین ها با تنوع بالا در ویژگی های کاربردیشان شما را از همه لحاظ راضی و خشنود خواهند ساخت.

خرید دوربین نیکون:

نیکون یک برند ژاپنی دوربین عکاسی و فیلم برداری است که شهرت جهانی دارد، سازندگان این دوربین در ساخت دوربین هایشان از عدسی اپتیک استفاده میکنند، این عدسی توانایی جمع آوری نوری بالایی داشته، که در نتیجه توان تفکیک یک دوربین و مشاهده ی اشیا کم نورتر با وضوح بهتر را فراهم مینماید.

به هنگام خرید دوربین نیکون، توجه به چند نکته ضروری است از جمله؛ هزینه کنار گذاشته شده برای خرید یک دوربین حرفه ای، نوع کاری که میخواهید انجام دهید و… در این قسمت به معرفی چند نوع از معروفترین مدل های دوربین نیکون خواهیم پرداخت:

دوربین عکاسی نیکون مدل d7500:

                                                                

برای خرید دوربین نیکون مدل d7500، به قابلیت هایی که دارد و به شرح زیر است توجه کنید:

دارای سنسور 20.9 مگا پیکسل aps-c با فرمت ds است، که این یعنی در ثبت تصاویر خارق العاده، بینظیر است. قابلیت فوکوس روی 51 نقطه را داراست که قطعا بر روی تشخیص چهره افراد فوق العاده موثرست.

در خرید دوربین نیکون با این مدل متوجه مقاومت بسیار بالای بدنه آن میشوید که خیال شما عکاس حرفه ای را در مناطق پر خطر راحت خواهد کرد، این دوربین مجهز به یک نمایشگر 3.2 اینچی با قابلیت جدا شدن و چرخش است که با رزولوشن بالایی که دارد میتوانید آن را برای مشاهده و کنترل تصاویر ثبت شده مورد استفاده قرار بدهید.

دوربین دیجیتال نیکون مدل d5600

اگر عکاسی حرفه ای را به تازگی شروع کرده اید، این دوربین یک انتخاب مناسب برای شماست زیرا؛ دارای لنز 55-18 میلی متری وی آر ای اف پی است که به همراه پردازشگر expeed 4 عملکرد بسیار بالایی دارد، با خرید این نوع از دوربین نیکون، به واسطه حسگر قوی cmos میتوانید عکس هایی با رزولوشن 24 مگاپیکسلی به ثبت برسانید و همینطور این قابلیت را دارد تا تغییرات موردنظرتان را روی عکس ها اعمال کنید، مجهز به فوکوس دستی و خودکارست، با تنظیم سرعت شاتر و نوردهی، این دوربین در شدت نورهای مختلف انتخاب بسیار خوبیست. صفحه نمایش  ال سی دی 3.2 اینچی لمسی با قابلیت تنظیم موقعیت را داراست.

این مدل ها برای یک عکاس حرفه ای انتخاب بسیار خوبیست، اما برای مشاهده و مقایسه مدل های بیشتر به وبسایت نوبشو مراجعه کنید و با استفاده از موتور سرچ هوشمند آن امکان ارتباط با فروشندگان مختلف و مشاهده قیمت ها در خرید دوربین نیکون مناسب خود اعتماد و اطمینان بیشتری حاصل کنید.

خرید دوربین کانن:

کانن شرکت ژاپنی واقع در توکیو است که در ساخت انواع لوازم الکترونیکی به خصوص دوربین های عکاسی-فیلم برداری و تجهیزات پزشکی شهره ی خاص و عام است، این شرکت دوربین های عکاسی خود را با لنز لایکا روانه بازار میکند که قطر عدسی بسیار ایده آلی برای یک دوربین عکاسی حرفه ای است، زیرا قدرت بزرگنمایی و وضوح فوق العاده ای دارد. در زیر به چند مدل مشهور برای خرید دوربین کانن اشاره میکنیم:

دوربین دیجیتال کانن مدل eos 2000d

اگر به دنبال دوربین عکاسی به صرفه از لحاظ قیمت و کیفیت خوب هستید این مدل از دوربین کانن به شما پیشنهاد میشود. با خرید دوربین کانن مدل eos 2000d، یک دوربین با قابلیت عکاسی در محیط های کم نور خواهید داشت که با رزولوشن قوی 4000 در 6000 خود، عکس های با کیفیت full  HD را ثبت خواهید کرد، این محصول دارای باتری با طول عمر بالاست که قابلیت ثبت 500 شات را برای شما فراهم کرده و با نمایشگر 7.5 سانتی ال سی دی متصل بر پایه ی فلزی خود، امکان اشتراک عکس های گرفته شده در فضای مجازی را برای شما میسر میکند. این دوربین با عدسی فوق العاده خاص خود امکان خلق تصاویر هنرمندانه و باشکوهی را برای شما به ارمغان می اورد.

دوربین عکاسی کانن مدل EOS 4000D

این دوربین در واقع ساده ترین و ارزانترین سری دوربین های با قابلیت تعویض لنز یا به اصطلاح DSLR است که در واقع به نوعی یک نمونه نوسازی دوربین های قدیمی است. شما با خرید دوربین عکاسی کانن مدل EOS 4000D در واقع تمامی انتظارات خودتان از یک دوربین DSLRدار را برطرف خواهید کرد مثل: حسگر بزرگ، منظره یاب نوری، کنترل دستی نوردهی، امکان نصب فلاش های خارجی و عکاسی آتلیه ای.

پس این مدل دوربین برای شما علاقه مندان به عکسی حرفه ای انتاخب بسیار مقرون به صرفه و مناسبی است.

قیمت دوربین عکاسی 1401:

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و خلق مدل های مدرن دوربین عکاسی انتظار می رود قیمت دوربین عکاسی حرفه ای در سال 1401، در محدوده ی قیمتی 15000000ریال تا 600000000 ریال متغیر باشد البته با توجه به سیستم کارکرد آن از قیمت های بالاتری هم انتظار میرود، اما برای یک دوربین مناسب و با امکانات کافی این رنج قیمتی قابل پیش بینی است.

با مراجعه به سایت نوبشو، در سال جدید میتوانید از انواع مدل های دوربین دیدن کرده و با خرید دوربین های کانن و نیکون مناسب کارتان انتخاب خوبی داشته باشید، در این وبسایت تمامی قیمت دوربین های عکاسی سال 1401 فروشندگان موجود بوده و امکان خرید اینترنتی دوربین های نو و دست دوم فراهم است.

کلام آخر:

امیدواریم که مطالب گفته شده در این مقاله به انتخاب و خرید دوربین دلخواه شما کمک شایانی کرده باشد و با مراجعه به وبسایت نوبشو و کمک گرفتن از موتور جست و جوی اینترنتی آن به مدل های مختلف  و مدرن آن اشراف یافته و از قیمت دوربین های عکاسی 1401 مطلع شوید تا با خرید دوربین مناسب برای خودتان، راضی و خشنود شوید.