برای عروسی باغ تالار تهران را انتخاب کنیم یا تالار ساده ؟ هر شب در باغ تالار های تهران رویدادهای شگفت انگیز و جذابی مانند عروسی، عقد، نامزدی، مهمانی، تولد و … برگزار می‌شود. در این چند سال اخیر باغ تالار های تهران به عنوان گزینه‌هایی فوق العاده برای برگزاری جشن و مراسم‌ها محسوب شده‌اند. […]

برای عروسی باغ تالار تهران را انتخاب کنیم یا تالار ساده ؟

هر شب در باغ تالار های تهران رویدادهای شگفت انگیز و جذابی مانند عروسی، عقد، نامزدی، مهمانی، تولد و … برگزار می‌شود. در این چند سال اخیر باغ تالار های تهران به عنوان گزینه‌هایی فوق العاده برای برگزاری جشن و مراسم‌ها محسوب شده‌اند.

باغ تالار تهران به عنوان مکانی که رویدادهای مهم زندگی افراد در آن برگزار می‌شود، با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود توانسته‌ تا نظرات عروس و دامادهای جوان را به خود جلب کند. در این مقاله از بیاتو عروسی به شما اهمیت انتخاب باغ تالار های تهران ، ویژگی‌های آن‌ها، امکانات منحصر به فرد و … را به شما خواهیم گفت. در آخر هم زیباترین باغ تالار تهران را به شما معرفی خواهیم کرد. ادامه متن را به هیچ وجه از دست ندهید.

باغ تالار تهران بهتر است یا تالار ؟

انتخاب باغ تالار مناسب برای برگزاری مهمانی‌های خاص و مهمی مانند عروسی از اهمیت بالایی برخوردار است. باغ تالار تهران با پیشرفت چشمگیری که در دکوراسیون و خدمات خود داشته است، می‌تواند مراسم هیجان انگیزی به شما هدیه دهد. البته تالار عروسی بیشتر برای مراسم‌های رسمی‌تر، ایونت‌های شرکتی و یا عروسی‌های مذهبی انتخاب می‌شود.

حس و حالی که باغ تالار عروسی به شما می‌دهد آن ‌قدر زیبا و دل نشین است که نمی‌توانید یک تالار ساده را به آن ترجیح دهید. محیط منحصر به فرد باغ تالار های تهران به دلیل طراحی زیبای خود به شما این امکان را می‌دهند تا مراسم خود را در مکانی آرام و سرسبز برگزار کنید.

باغ تالار تهران با امکانات بی نظیری که دارد تمام نیازهای شما را پوشش می‌دهد. از سرگرمی‌های جذاب و شعبده بازی گرفته تا نورپردازی و برنامه ریزی تیم بهترین باغ تالار تهران را می‌توانید در آنجا پیدا کنید. در ادامه بیشتر راجع به این موارد صحبت خواهیم کرد.

فاکتور های انتخاب باغ تالار های تهران

بدون شک انتخاب درست باغ تالار تهران می‌تواند تأثیر بسیار مهمی بر تجربه و خاطرات شما و مهمان‌هایتان در شب عروسی داشته باشد. در این راستا مجموعه‌ای از فاکتورها و ویژگی‌هایی که در انتخاب بهترین باغ تالار تهران باید در نظر بگیرید را به شما خواهیم گفت.

·       موقعیت جغرافیایی

لوکیشن باغ تالار در تهران اهمیت زیادی دارد. انتخاب کردن یک باغ عروسی واقع در مکانی قابل دسترس به شما و مهمانانتان امکان دسترسی آسان و راحت را می‌دهد.

·       ظرفیت

باغ تالار های تهران با ظرفیت نفرات بیشتر نسبت به تالارها، همچنان محدودیت مشخصی دارند. شما قبل از هر چیز اول باید تعداد مهمان‌های خودتان را مشخص کنید و بعد به سراغ انتخاب باغ تالار تهران بروید.

·       دکوراسیون

طراحی و دکوراسیون زیباترین باغ تالار تهران نقش مهمی در انتخاب عروس و دامادها دارد. معمولاً تمام باغ تالار های تهران توانایی تغییر دکوراسیون خود را دارند؛ برای همین می‌توانید تم مورد نظرتان را برای شب عروسی از مدیریت مجموعه بخواهید.

·       تجهیزات و امکانات

باغ تالار تهران بایستی امکانات و تجهیزات مدرن و به روز داشته باشد. مثلاً فضای بازی کودکان، سیستم‌های صوتی با کیفیت، نورپردازی حرفه‌ای، تجهیزات تهویه مطبوع، امکانات فیلم‌برداری، سیستم امنیتی، پارکینگ اختصاصی، دسترسی به اینترنت و … از ویژگی‌های بهترین باغ تالار تهران است.

·       تشریفات مجالس لوکس

باغ تالار های تهران همگی باید تیم تشریفات مجللی داشته باشند تا مراسم به خوبی مدیریت شود. وظیفه تیم تشریفات مجالس شامل خدمات کترینگ، سرویس دهی، طراحی دکوراسیون، برنامه ریزی مراسم، مدیریت عروسی، پذیرایی از مهمانان، گل آرایی باغ، آتش بازی و … است.

·       قیمت باغ تالار تهران

معمولاً گران‌ترین باغ تالار تهران در حومه شهر و محل‌هایی مانند گرمدره، احمدآباد مستوفی و … هستند. اگر به دنبال گران ترین باغ تالار تهران هستید، در بیاتو عروسی به دنبال باغ تالار این مناطق باشید. قیمت باغ تالار تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید در قرارداد حتماً به آن توجه کنید. یک راه بسیار ساده برای دریافت قیمت باغ تالار تهران و تمامی خدماتی که بیاتو عروسی ارائه می‌دهد این است که بخش درخواست قیمت را پر کنید تا لیست قیمت‌ها برای شما ارسال شود.

زیباترین باغ تالار عروسی تهران کدام است ؟

همان طور که گفتیم این بخش به دو مورد از بهترین و گران ترین باغ تالار تهران اختصاص دارد. کاخ ورسای و باغ تالار میرزایی دو باغ تالار تهرانی هستند که قرار است با آن‌ها آشنا شویم.

·       باغ تالار کاخ ورسای

کاخ ورسای یکی از باغ تالار های تهران ، به لاکچری بودن معروف است. این کاخ با الهام از نسخه اصلی قلعه ورسای در فرانسه ساخته و تبدیل به لاکچری‌ترین باغ‌ تالار در تهران شده است.

کاخ ورسای با دو سالن مجزا و بسیار بزرگ، فضای بی همتایی را به وجود آورده است. این باغ تالار تهران امکانات منحصر به فردی دارد که در باقی باغ‌ها مشاهده نمی‌کنید. کاخ ورسای یک شهرک سینمایی با لوکیشن‌های مختلفی ساخته تا عروس دامادها برای عکاسی و فیلم‌برداری فرمالیته و روز عروسی خود عکس‌های زیبایی ثبت کنند.

همچنین به خاطر لابی و فضای بزرگ این کاخ، شما می‌توانید عقد خود را مانند مراسم‌های کلیساها برگزار کنید. از دیگر امکانات این باغ تالار تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارکینگ بزرگ

اتاق بازی کودکان

سفره خانه سنتی

کافه تریا

آتش بازی حرفه‌ای

سرو نامحدود نوشیدنی و خوراکی‌های

شهرک سینمایی با لوکیشن‌های ونیز ایتالیا، کلیسای سن سباستین، صخره‌های نوادا، گورستان اتومبیل، سوله‌های مخروبه و …

ظرفیت:50 تا 800 نفر

شماره تماس: 09121992747

آدرس: آزادگان شمال به جنوب، کندرو فتح، هزار متر بعد از ورودی احمدآباد، خیابان صیاد، انتهای خیابان، پلاک 21

·       باغ تالار میرزایی

یکی دیگر از باغ تالار های لوکس تهران ، مجموعه میرزایی است که با طراحی و دیزاین‌های زیبای خود توانسته تا نظر عروس و دامادها را به خود جلب کند. این باغ تالار با فضای بکر و دکوراسیون شگفت انگیز خود، محیط آرامش بخشی برای برگزاری مراسم عروسی شما به وجود آورده است.

ویژگی‌های باغ تالار میرزایی:

اجرای عقد آریایی روی برکه همراه با مه مصنوعی که صحنه رؤیایی را رقم می‌زند

آتش بازی حرفه‌ای

تم رؤیایی روستیک

گل آرایی طبیعی

منو غذای با کیفیت فوق العاده بالا

ظرفیت: 400 نفر

شماره تماس:09129616926

آدرس: گرمدره، خیابان امیر آباد، کوچه کوهک، پلاک 4

بیاتو عروسی

مجموعه بزرگ بیاتو عروسی با بیش از 13 سال تجربه به عنوان مرجع معرفی خدمات عروسی کار شما را بسیار راحت کرده است. علاوه بر باغ تالار های تهران و شهرستان، شما می‌توانید سالن‌های زیبایی، آتلیه‌های عکاسی، مزون‌های لباس عروس، تشریفات مجالس و … را در بیاتو عروسی به راحتی پیدا کنید. برای اطلاعات بیشتر به سایت ما سر بزنید و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.