۵ اصل برای طراحی وبسایت پزشکی کارآمد به عنوان پزشک، هدف نهایی شما از داشتن یک وبسایت ارائه اطلاعات به بیماران برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلینیک و خدمات شما است. این بدان معنی است که اولین نقطه تماس آنلاین، وبسایت پزشکی، باید برای تبدیل بازدیدکنندگان به بیماران جدید بهینه شود. در این مقاله […]
به عنوان پزشک، هدف نهایی شما از داشتن یک وبسایت ارائه اطلاعات به بیماران برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلینیک و خدمات شما است. این بدان معنی است که اولین نقطه تماس آنلاین، وبسایت پزشکی، باید برای تبدیل بازدیدکنندگان به بیماران جدید بهینه شود. در این مقاله به اصول طراحی وبسایت پزشکی میپردازیم.
یک وبسایت بهینه به افزایش اعتماد بیماران به شما و خدمات شما کمک میکند، بازدیدکنندگان را برای ارائه اطلاعات تماس برای لیستهای پستی جذب میکند و بازگشت سرمایه (ROI) تلاشهای بازاریابی پزشکی آنلاین شما را افزایش میدهد. مهم نیست که چند نفر از وبسایت شما بازدید میکنند، اگر قادر به جذب بیماران جدید نیست یا نرخ تبدیل وبسایت شما کمتر از 5 درصد است، زمان بهینه سازی وبسایت مطب خود فرا رسیده است.
برای افزایش ترافیک وبسایت شما بسیار مهم است، این ترافیک ممکن است مفید نباشد اگر منجر به قرار ملاقات نشود؛ بنابراین، علاوه بر تلاش برای افزایش میزان ترافیک وبسایت خود، باید روی مؤثرتر و کاربر پسندتر کردن وبسایت خود تمرکز کنید تا بیشتر بازدیدکنندگان وبسایت شما به بیماران جدید تبدیل شوند.
اگر میخواهید وبسایت فعلی خود را بهینه کنید و نرخ تبدیل را بهبود ببخشید، در اینجا چند چیز وجود دارد که باید هنگام طراحی سایت پزشکی امتحان کنید:
از طریق Google Analytics و سایر ابزارهای تحلیل آنلاین، میتوانید عملکرد وبسایت خود را اندازهگیری کنید که معمولاً در مورد معیارها بحث میشود. معیارهای اصلی سایت شما باید شامل تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فرد، تعداد کل بازدیدکنندگان، بازدید از صفحه، مدت زمان صرف شده در وبسایت، نرخ پرش و نرخ تبدیل باشد.
به جای ایجاد وبسایتهای مجزا برای کاربران دسکتاپ و تلفن همراه، Google به بازاریابان خدمات بهداشتی پیشنهاد میکند یک وبسایت بسازند که میتواند برای اندازههای مختلف صفحه نمایش بزرگتر و کوچکتر شود.
شما میتوانید پس از طراحی وبسایت پزشکی عملکرد واکنشگرای موبایل وبسایت خود را در چند ثانیه آزمایش کنید. وبسایت خود را در یک مرورگر باز کنید و با استفاده از ماوس، سمت راست پنجره مرورگر خود را تا انتها به سمت چپ بگیرید تا زمانی که دیگر نتوانید آن را کوچک کنید. وبسایت شما چگونه به نظر میرسد؟ آیا ظاهر مناسبی دارد؟
محتوای خوب همان چیزی است که مخاطبان هدف شما میخواهند. هنگامی که در گوگل برای هر چیزی جستجو میکنید، گوگل از فهرست کلمات کلیدی مرتبط با جستجوی شما استفاده میکند و وبسایتهایی را برمیگرداند که با درخواست شما مطابقت دارند. اصل اساسی در اینجا این است که هرچه یک کلمه کلیدی بیشتر در وبسایت ظاهر شود، آن وبسایت در نتایج موتور جستجوی مرتبط رتبه بالاتری خواهد داشت.
برای اینکه محتوای وبسایت شما مفید باشد، باید جذاب باشد. محتوای جذاب ممکن است شامل تصاویر، گرافیک و عناوین جذاب باشد. مهمترین عملکرد یک وبسایت تبدیل سرنخها به بیماران جدید و پولی است. برای دستیابی به این مهم، ارائه اطلاعات موردنظر بیماران بالقوه مهم است. علاوه بر سایر اشکال محتوا، این بیماران جدید به دنبال دستورالعملهای روشن و آسان برای ارتباط با مطب شما هستند. وقتی بیماران بالقوه میخواهند یک قرار ملاقات بگذارند، نمیخواهند تمام صفحات وبسایت شما را جستجو کنند تا روند ویزیت را بفهمند. اگر نتوانند آن اطلاعات را به راحتی پیدا کنند، فقط تسلیم خواهند شد. برای رسیدگی به چنین شرایطی، شماره تلفن خود را در سرصفحه و پاورقی هر صفحه قرار دهید.
سرفصلها باید حاوی کلمات کلیدی خاص جستجو باشند که بازدیدکنندگان را قادر میسازد آنچه را که به دنبال آن بودند بیابند و رتبهبندی موتور جستجوی شما را بهبود بخشد. وبسایتهای موفق دارای تصاویری هستند که چهره انسانی را به این تمرین میبخشد. شما میتوانید تصاویر کارکنان خود را پست کنید و بهطور مجازی از بیماران در مطب خود استقبال کنید.
باید به یاد داشته باشید که توسعه وبسایت یک فرایند پویا است. در حالی که قوانین خاصی ثابت میمانند. طراحی وبسایت مؤثر باید شامل توانایی اندازهگیری عملکرد و نیاز به بهبود باشد. برای طراحی سایت پزشکی خود میتوانید از طب مارکتینگ کمک بگیرید.
داشتن یک وبسایت برای موفقیت در جامعه مراقبتهای بهداشتی بسیار مهم است. به عنوان یک پزشک، وظیفه شما این است که بیماران خود را توانمند کنید و رهبران فکری در صنعت خود باشید. سرمایهگذاری در طراحی و محتوای وبسایت شما، سودی را در قالب بیماران جدید به همراه خواهد داشت. افزایش ترافیک، نرخ تبدیل بهتر و افزایش درآمد را تجربه خواهید کرد. با طراحی وبسایت پزشکی بهینه به این اهداف دست پیدا خواهید کرد. همچنین میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر با آژانس تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ در ارتباط باشید:
02122644773
02126643064
02126601795
وبسایت:
www.tebmarketing.com
اینستاگرام:
tebmarketing
دیدگاه بسته شده است.
شیرگازی سارا
پرگابالین
سوفا مبل
خرید قهوه اینترنتی
خرید کاور آیپد
دریل مگنت
سامانه ارسال پیامک
انواع قطعاتsmd
فروش انواع کانکتور
وام با چک
safahanservice.com
سفارش غذا
هدیه شب یلدا
لوازم یدکی خودروهای خارجی
اینفینیتی
تشک طبی
طلا گشت
عجم گشت
ساختمان سلامت
هاریکا ایده
اخبار روز ایران
Sunday, 12 January , 2025