امروزه افراد سعی می کنند برای گذراندن هر دوره یا آموزشی بهترین را انتخاب کنند تا در مقابل پول و وقتی که صرف می کنند کیفیت مناسبی دریافت کنند. طراحی لباس هنری است که به دلیل حاشیه سود بالا امروزه مورد توجه افراد قرار گرفته چرا که صنعت مد و فشن روز به روز در […]

امروزه افراد سعی می کنند برای گذراندن هر دوره یا آموزشی بهترین را انتخاب کنند تا در مقابل پول و وقتی که صرف می کنند کیفیت مناسبی دریافت کنند. طراحی لباس هنری است که به دلیل حاشیه سود بالا امروزه مورد توجه افراد قرار گرفته چرا که صنعت مد و فشن روز به روز در حال پیشرفت است و فرصت های زیادی برای افرادی که در این صنعت مشغول هستند بوجود می آید، بازار کار این رشته اشباع نمی شود چراکه با نوآوری و خلاقیت همیشه مورد جدیدی برای ارائه دارید.

اگر قصد دارید هنر طراحی لباس را شروع کنید اولین موردی که به شما پیشنهاد می کنیم این است که یک آموزشگاه معتبر و حرفه ای پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم بهترین کلاس طراحی لباس در تهران را به شما معرفی کنیم. حال مسئله این است که چگونه یک کلاس طراحی لباس خوب را تشخیص دهیم.دقت داشته باشید بهترین کلاس طراحی لباس مزایای زیادی برای ارائه دارد و همچنین درصد بالایی از هنرجویان از آموزشگاهی که در آن ثبت نام کرده اند رضایت کافی دارند و به واسطه مدارک و تضمین های آن آموزشگاه در صنعت مد و فشن موفق میشوند

مهمترین معیار های انتخاب آموزشگاه

در ابتدا باید آگاه باشید که یک آموزشگاه معتبر و با کیفیت باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد و به دانش‌آموزان خدماتی ارائه دهد. در ادامه، به اصول و معیارهای اصلی برای انتخاب بهترین کلاس طراحی لباس در تهران خواهیم پرداخت که آموزشگاه پارس تمای آنها را داراست.

مزایای کلاس طراحی لباس پارس در تهران در آکادمی هنر پارس

اساتید مجرب: یکی از عوامل اساسی برای دستیابی به اهداف بلند مدت، حضور اساتید مجرب و حرفه‌ای است. مربیانی با رزومه برجسته می‌توانند به دانش‌آموزان خود تمامی اصول و تکنیک‌های طلایی خیاطی و طراحی لباس را به صورت صحیح آموزش دهند. تعهد و صبر مربی نیز می‌تواند دانش‌آموزان را از نقطه نظر آموزشی به نقطه نظر حرفه‌ای هدایت کند. آکادمی طراحی لباس پارس برای کلاس های خیاطی و طراحی لباس خود از اساتید ماهر و بهترین اساتید این حوزه استفاده می کند. تمامی اصول و تکنیک روز دنیا را در حوزه مد و فشن به هنرجویان آموزش می دهند تا هنرجو در بازار هیچ مشکلی نداشته باشد و بدن دغدغه در بازار کار حضور پیدا کند. آکادمی طراحی لباس پارس برای اعتماد شما راهکاری دارد و شما قبل از ثبت نام می توانید به صورت حضوری از کلاس ها بازدید کنید و در کلاس حضور پیدا کنید، همچنین مشاوره رایکان داشته باشید.

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر در تماس باشید.

آکادمی پارس تهران: 02166565940 – 02166565950

آکادمی پارس کرج: 02632505205

ارائه مدرک معتبر: هنگامی که هزینه و زمان خود را برای شرکت در یک آموزشگاه اختصاص می‌دهید، مهم است که یک مدرک معتبر نیز دریافت کنید که به شما اجازه فعالیت در زمینه خود و در صورت نیاز، ایجاد مزون یا تولید لباس را بدهد. بهترین آموزشگاه‌ طراحی لباس آکادمی هنرپارس مدارک بین‌المللی دو زبانه اعطا می‌کنند که به عنوان مدارکی قدرتمند و معتبر شناخته می‌شوند. بعد از اتمام کلاس طراحی لباس در آموزشگاه پارس شما یک مدرک معتبر و بین المللی زیر نظر سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد ملی مد و لباس دریافت می کنید.از مزایای این مدرک می توان به کمک به مهاجرت آسان و دریافت پروانه کسب برای راه اندازی مزون یا کارگاه خیاطی اشاره کرد. همچنین می توانید با این مدرک از بانک های معتبر وام 100 الی 200 میلیون تومانی دریافت کنید و کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

تجهیزات و وسایل کار: یک آموزشگاه باید تمام تجهیزات و وسایل مورد نیاز را برای دانش‌آموزان فراهم کند. اگر تجهیزات کافی نباشد، ممکن است این امر به تلف شدن زمان منجر شود و کیفیت کلاس‌ها و عملکرد کلی را کاهش دهد. آموزشگاه پارس با ارائه بهترین تجهیزات، مجهزترین آموزشگاه طراحی لباس در کشور است و کلاس‌ها را با حداکثر 3 هنرجو برگزار می‌کند.کلاس های طراحی لباس آکادمی هنر پارس در تهران همانند یک مزون و کارگاه طراحی لباس تجهیز شده تا هنرجویان در بازار کار دغدغه ای برای آشنایی با وسایل و تجهیزات جدید نداشته باشمد.

بازار کار: یکی از مزایای برجسته آموزشگاه پارس، تضمین برای ورود به بازار کار است که این مزیت در آموزشگاه‌های دیگر به همین اندازه فراهم نیست.آموزشگاه پارس بعد از اتمام دوره آموزشی شما را به بازار کار معرفی می کند و تضمین می دهد که شما بعد از اتمام دوره آموزشی با دانش و مهارت و مدرکی در دست دارید به راحتی می توانید وارد بازار کار شوید و در یکی از مزون های معتبر استخدام شوید.

پشتیبانی: از آموزشگاهی بهره مند شوید که پس از پایان دوره آموزش خیاطی و طراحی لباس، پشتیبانی فعالیت و کارکرد شما را تضمین کند. داشتن سوالات و ایجاد پرسش‌ها برای شما اهمیت دارد، زیرا پس از پایان دوره، از منابع آموزشی بهره‌مند شده و پاسخ‌های خود را از اساتید معتبر دریافت کنید. در آکادمی پارس، تا 5 سال بعد از پایان دوره آموزشی، شما می‌توانید از کلاس‌های رفع اشکال رایگان به صورت نامحدود استفاده کنید، که این خدمت بی‌نظیری است که هیچ آموزشگاهی در ایران ارائه نمی‌دهد. علاوه بر این خدمات، هنرجویان می توانند تا 5 سال به صورت رایگان در ورکشاپ ها و تور های بازدید از کارخانه شرکت کنند.

تعداد هنرجویان: یکی از معیارهای اساسی برای انتخاب بهترین کلاس طراحی لباس در تهران، تعداد هنرجویان آن است. هر چه تعداد هنرجویان موفق آموزشگاه بیشتر باشد، تجربه و کیفیت آموزش نیز بیشتر بوده است. آموزشگاه پارس با بیش از 2700 هنرجو سالانه، این تجربه و کیفیت را به همراه دارد و تمامی علاقمندان از شهرهای مختلف برای آموزش به آکادمی پارس مراجعه می‌کنند.

تنوع در دوره‌ها: برای موفقیت در طراحی لباس، لازم است دوره‌های مختلفی را پشت‌سر بگذارید. آموزشگاهی اصیل و معتبر باید دوره‌های پوشاک را از سطح مقدماتی تا پیشرفته، به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه دهد. در این زمینه، آکادمی پارس تمامی دوره‌های آموزشی پوشاک را فراهم کرده و امکان حضور در کلاس‌ها را فراهم ساخته است. همچنین در صورت نیاز و عدم حضور در آموزشکاه شما می تواندی در کلاس های آنلاین و غیر حضوری شرکت کنید.

سخن آخر

برای یافتن یک کلاس طراحی لباس استاندارد و قابل قبول در زمینه طراحی لباس، ضرورت دارد از معیارهای یک آموزشگاه معتبر آگاه شوید. زمانی که تمامی این معیارها را شناخته باشید، می‌توانید به بهترین کلاس طراحی لباس در تهران دست یابید. در واقع، آموزشگاه معتبر باید از اساتید مجرب، تجهیزات کامل، ارائه نکات طلایی، صدور مدرک بین‌المللی و دیگر فاکتورهای مهم برخوردار باشد. در آکادمی هنر پارس، شما می‌توانید از همه این فاکتورها بهره‌مند شوید. دریافت مدرک بین‌المللی دو زبانه یکی از بهترین و بی‌نظیرترین معیارهای این مجموعه است. همچنین، شما با تضمین به بازار کار معرفی خواهید شد.

برای مشاوره رایگان و ثبت نام با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

آکادمی پارس شعبه کرج: 02632505205

آکادمی پارس شعبه تهران: 02166565940 – 02166565950