۸۱ درصد رشد تردد در آزاد راههای زنجان به گزارش رسانه خبری هاریکا از کانال خبری زنجان ،مدیرکل راهداری زنجان گفت: تردد در آزاد راههای زنجان به قزوین و زنجان به تبریز نسبت به مدت مشابه سال گذشته هم بیش از ۸۱ درصد رشد دارد. عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر به تردد […]

۸۱ درصد رشد تردد در آزاد راههای زنجان

به گزارش رسانه خبری هاریکا از کانال خبری زنجان ،مدیرکل راهداری زنجان گفت: تردد در آزاد راههای زنجان به قزوین و زنجان به تبریز نسبت به مدت مشابه سال گذشته هم بیش از ۸۱ درصد رشد دارد.

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر به تردد در جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: از ۲۵ تا ۲۸ اسفند ماه ۲۰۹ هزار و ۲۰۶ مورد ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۷۱ درصد رشد دارد.

وی گفت : تردد در آزاد راههای زنجان به قزوین و زنجان به تبریز نسبت به مدت مشابه سال گذشته هم بیش از ۸۱ درصد رشد دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان از وجود ۳۷ دستگاه نظارت تصویری در جاده‌های استان زنجان خبر داد و گفت: ۵۸ دستگاه تردد شمار در جاده‌های استان فعال است.

علی اکبری یادآور شد: برای کاهش شیوع کرونا سلامت مسافران به صورت الکترونیکی در استان زنجان سنجش می‌شود و سلامت مسافران از طریق سکوی سازمان فناوری اطلاعات ایران رصد و در صورت مثبت بودن پاسخ سامانه مذکور از فروش بلیط و ارائه خدمات به فرد مورد نظر خودداری می‌شود.