۷۵۰۰ نفر به تماشای «ردی از یک مرد» نشستند/ موافقت با ادامه اکران به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری ۷۵۰۰ نفر به تماشای «ردی از یک مرد» نشستند/ موافقت با ادامه اکران  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با فرا رسیدن سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بیش […]

۷۵۰۰ نفر به تماشای «ردی از یک مرد» نشستند/ موافقت با ادامه اکران

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری ۷۵۰۰ نفر به تماشای «ردی از یک مرد» نشستند/ موافقت با ادامه اکران  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با فرا رسیدن سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بیش از ۷۵۰۰ نفر به تماشای مستند «ردی از یک مرد» ساخته ساسان فلاح‌فر در سینماهای منتخب سراسر کشور نشستند.
مستند «ردی از یک مرد» توسط پخش رویش بهمن سبز روز دوشنبه ۱۲ دی‌ در ۵۴ سینمای منتخب در ۶۴ سانس، در سراسر کشور به صورت رایگان اکران شد. در بین سینماهای سراسر کشور شهرهای بیرجند، اهواز، مشهد، بروجرد، آبادان، ارومیه، سبزوار و ملایر شاهد بیشترین استقبال از این اثر بودند.
مستند «ردی از یک مرد» خاطرات شهید حاج قاسم سلیمانی را از زبان مردم روستای قنات ملک کرمان (زادگاه این فرمانده بزرگ انقلاب اسلامی) روایت می‌کند.
با توجه به استقبال عمومی از این فیلم و با هماهنگی‌های صورت گرفته، اکران این اثر تا روز پنجشنبه در سینماهای منتخب کشور در شهرهای کرمان، سبزوار، شاهرود و … برای علاقه‌مندان ادامه دارد. مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سایت گیشه ۷ برای کسب اطلاع از سانس‌های اکران و همچنین تهیه بلیت فیلم، اقدام کنند.
در خلاصه داستان این مستند آمده است: «برای شناخت حاج قاسم سلیمانی کمی باید به عقب برگردیم. به سال‌های دور که او عشایرنشین بود، به روستای زادگاهش قنات‌ملک در کرمان، به میان مردمی که هر کدام قصه و ردی از این بزرگ‌مرد در زندگی‌شان دارند تا با آن زبان بی‌تکلف روستایی برایمان روایت کنند.» امیدوارم براتون خبر   ۷۵۰۰ نفر به تماشای «ردی از یک مرد» نشستند/ موافقت با ادامه اکران براتون مفید بوده باشه

 
2023-01-04 17:10:38